پارس ناز پورتال

جراحی‌ زیبایی از نظر بازیگر زن معروف سینما (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
جراحی‌ زیبایی از نظر بازیگر زن  معروف سینما (عکس)
“شبنم مقدمی” بازیگر سینما و تئاتر در برنامه “کافه سوال” گفت:  جراحی های زیبایی به سمتی می‌ رود که اکثر صورت‌ ها شبیه به هم شده‌اند و این انتخاب‌ نقش‌ های تاریخی را برای بازیگران دشوار می‌کند.

همچنین این بازیگر سینما و تئاتر در جواب به سوال مجری برنامه “کافه سوال” که از او پرسید آیا قبول دارید موج چهره‌ های عروسکی در سینما به راه افتاده است؟ گفت: سینمای ما برآیند جامعه است و همانطور که در جامعه چهره‌ های تصنعی زیادی می‌بینیم بین بازیگرها هم این موضوع شایع شده است.
 
 


“شبنم مقدمی” افزود: بینی من احتمالا به عمل جراحی نیاز دارد اما این کار را نکرده و نخواهم کرد. من هیچ جراحی زیبایی روی صورتم انجام نداده‌ ام و در این شرایط خوشبختانه کارم را هم به خوبی پیگیری می‌کنم. بر این تصورم دیگر دوره آن گذشته که به صورت‌های زیبا نقش برای بازی بدهند، اکنون بیشتر هنر بازیگر مهم است نه زیبایی او.


مقدمی با انتقاد از جراحی های زیبایی رایج در بین بازیگران تصریح کرد: یکی از آسیب‌ هایی که جراحی‌ های زیبایی به بازیگر می‌ زند این است که اینگونه عمل‌ ها مانع پذیرش نقش‌ های تاریخی می‌شود. مثلا ما در پروژه مولانا با چنین مشکلی برخوردیم و برای انتخاب بازیگر با مشکل مواجه شده بودیم چون تعداد گزینه‌هایی که عمل جراحی نکرده بودند، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید.مهمان دیگر این برنامه خرازی‌ ها روانشناس نیز گفت: رسانه‌ها در عادی شدن چهره‌های تصنعی نقش بسیار زیادی دارند. متاسفانه در بین آقایان هم این موارد خیلی شیوع پیدا کرده است. فکر می‌کنم با این شرایط باید در دهه آینده بنشینیم و در مورد آرایشگاه‌های زیبایی آقایان و آسیب‌های آن صحبت کنیم.

خرازی‌ ها ادامه داد: جراحی های زیبایی و آرایش‌ های مویی که هویت مردانه صورت آقایان را از بین می‌ برد و آنها را به سمت زنانه‌ تر شدن سوق می‌دهد یکی از مشکلاتی است که برای جامعه ما یک خطر به حساب می‌ آید.
یکی دیگر از مسائلی که در این برنامه عنوان شد، بحث شارلاتانیزم در تبلیغات جراحی‌ های زیبایی بود که کارشناسان برنامه در مورد آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
جراحی‌ زیبایی از نظر بازیگر زن  معروف سینما (عکس)


بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد 1351 در تهران است . شبنم دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. وی فعالیت خود در رادیو را در سال 77 با اجرای برنامه خانه ی کاغذی به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون هفت شنبه، خط خطی، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را داراست.وی به موازات فعالیتهای رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم زخمی (کامران قدکچیان-77)آغاز نمود و تا کنون در فیلم های از صمیم قلب (بهرام کاظمی -79)، زیستن(رضا سبحانی-80)، به نام پدر(ابراهیم حاتمی کیا-84)، پاداش سکوت(مازیار میری-85) و فرزند خاک(محمد علی آهنگر-85) نقش آفرینی نموده است. وی همچنین در تئاتر نیز فعال است و عضو هیأت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر نیز هست.