پارس ناز پورتال

عکس های خصوصی بیانسه و دخترش

مجموعه : اخبار سینما
عکس های خصوصی بیانسه و دخترش
بیانسه خواننده معروف و مشهور 31 ساله هالیوودی به دلیل به اشتراک گذاشتن لحظات خصوصی زندگی اش با هواداران شهرت فراوانی دارد. بیانسه اخیرا تصاویر بسیاری از لحظات بازی کردن با دختر دو ساله اش ” بلو ایوی” برای هوادارانش در دنیای مجازی قرار داده است. در تصویر منتشر شده جدید  توسط این ستاره هالیوودی او و دخترش در یک گهواره دست ساز سنتی درحال بازی هستند.

 


بیانسه ستاره پر طرفدار هالیوودی چندی پیش اعلام کرد مهمترین چیزی که درد زایمان را برایش آسان ساخته بود ارتباط ویژه قلبی او با دخترش در هنگام بارداری بوده است. او میگوید میدانم شاید کاملا احمقانه به نظر برسد اما من تمام مدت با او صحبت میکردم. و همین وابستگی به من روحیه داد تا درد زایمان را به راحتی تحمل کنم.


وی اضافه میکند این ارتباط قلبی بعد از به دنیا آمدن فرزندش بسیار بیشتر شده و به همین دلیل او ترجیح میدهد بیشتر کنار دخترش باشد و با او بازی کند. وی تصاویر زیادی از لحظات بازی کردن با دخترش با هواداران به اشتراک میگذارد. او میگوید وظیفه مادری برایش از هر چیزی در دنیا مهمتر است.و همچنان در حال برگزاری اجراهای زنده در شهرهای مختلف دنیاست ، بیانسه یکی از ثروتمندترین زنان سیاه پوست دنیاست. نام او و همسرش ” جی زی” به عنوان ثروتمند ترین زوج هالیوودی در صدر فهرست زوجهای ثروتمند هالیوود قرار دارد.
 
عکس های خصوصی بیانسه و دخترش
 
عکس های خصوصی بیانسه و دخترش
 
عکس های خصوصی بیانسه و دخترش