راه حل عجیب چینی ها برای خنده زیبا در سلفی +عکس راه حل عجیب چینی ها برای خنده زیبا در سلفی +عکس زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید زندگی روزمره چاق ترین پسر دنیا را ببینید از این آدم های منفی دوری کنید از این آدم های منفی دوری کنید راهکار عجیب این مرد برای فرار از داماد شدن + عکس راهکار عجیب این مرد برای فرار از داماد شدن + عکس زندگی صمیمی خانواده روسی با خرس عظیم الجثه زندگی صمیمی خانواده روسی با خرس عظیم الجثه ماجرای جالب به هم رسیدن خواهران دوقلوی کره ای ماجرای جالب به هم رسیدن خواهران دوقلوی کره ای با دیدن اندام و قیافه این زن مو بر تن شما سیخ می شود + عکس با دیدن اندام و قیافه این زن مو بر تن شما سیخ می شود + عکس خانواده ای که دچار اعتیاد گردش شدند (عکس) خانواده ای که دچار اعتیاد گردش شدند (عکس) شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس) شتر سواری زیباترین دختر شایسته در سواحل دوبی (عکس) عکس های چندش آور از سوسمار خوردن عرب ها عکس های چندش آور از سوسمار خوردن عرب ها موانع جدی موفقیت چیست؟ موانع جدی موفقیت چیست؟ خورشید گرفتگی عجیب و دیده نشده (عکس) خورشید گرفتگی عجیب و دیده نشده (عکس) مغز این مرد عجیب از بینی اش چکه می کند (عکس) مغز این مرد عجیب از بینی اش چکه می کند (عکس) این خانم خود را شبیه پری دریایی کرد (عکس) این خانم خود را شبیه پری دریایی کرد (عکس) ماجرای جالب و خواندنی شاه عباس و شیخ بهایی!! ماجرای جالب و خواندنی شاه عباس و شیخ بهایی!! پنیر بدقیافه و گران قیمت (عکس) پنیر بدقیافه و گران قیمت (عکس) مردی به علت زشت بودن زنش او را طلاق داد مردی به علت زشت بودن زنش او را طلاق داد دختر زیبا و دلبر ژاپنی دل همه را ربوده دختر زیبا و دلبر ژاپنی دل همه را ربوده هفت اصل بیل گیتس برای داشتن زندگی موفق و بهتر هفت اصل بیل گیتس برای داشتن زندگی موفق و بهتر حرفهای تکاندهنده زن 25 ساله که شوهرش او را میفروخت حرفهای تکاندهنده زن 25 ساله که شوهرش او را میفروخت

عکس ترسناک از پشه خون آشام

دانشمندان موفق به کشف خون مکیده‌ شده توسط حشره‌ای شدند که 46 میلیون سال پیش از بین رفته است.

این محققان از تکنیک جدید برای تعیین ماهیت آخرین غذای این حشره استفاده کردند تا ثابت کنند چنین حشراتی تمامی اوقات از خون تغذیه کرده‌اند و حتی دایناسورها هم طعمه آن بوده‌اند.

پشه کشف‌شده مدت زمانی کوتاه پس از تغذیه در ائوسن میانی تلف شده و خونش از آن زمان تاکنون در سنگ رست به دام افتاده است.این موجود زمانی مرده که شکل‌گیری سلسله جبال مونتانا و محل دفن آن، تازه به اتمام رسیده بود.حشره باستانی مزبور به خوبی حفاظت شده زیرا در سنگ رست گرفتار شده است.رست نوعی سنگ است که در آن بدن بسیار کندتر تجزیه می‌شود و ماده گلی نرم احاطه‌کننده آن بدن موجود را بدون تحریف فشرده کرده است.این سنگ ریز همچنین جزئیات بیشتری را حفظ کرده و فرایند فسیل‌شدن به مسطح‌کردن فسیل و فشاردادن آن مانند یک کتاب برای محافظت از یک گل خشک‌شده، شباهت دارد.

دکتر دیل گرینوالت، محقق موزه تاریخ ملی اسمیتسونیان و رهبر ارشد این مطالعه از فناوری طیف‌سنجی جرمی غیرنابودکننده برای تولید تصویر شیمیایی دقیق از محتواهای معده این پشه استفاده کرده است.

گرچه این استراتژی تغذیه‌کردن مستقل از تنوع حیوانات تکامل یافته، مدرک فسیلی از این نوع رفتار بی‌نهایت نادر است.کشف جدید سابقه فسیلی تغذیه از خون در این خانواده از حشرات را به 46 میلیون سال پیش باز‌می‌گرداند.پس از یافتن درصدهای بالایی از آهن در شکم فسیل‌شده این حشره، محققان این گونه را تحلیل کردند و منبعی به نام haem را کشف کردند. این ماده نوعی پروتئین در خون و مسئول انتقال اکسیژن است.

گرچه مولکول‌های شکستنی و بزرگی از جمله دی ان ای به طور کلی از فسیل‌شدن جان سالم به در نمی‌برند، این حشره نشان می‌دهد تعداد خاصی از مولکول‌های ارگانیک پیچیده مانند haem می‌توانند حفظ و نگهداری شوند.دو فسیل‌ جدید کشف‌شده از این پشه که یکی ماده و دیگری نر بود، به اندازه‌ای دقیق هستند که دانشمندان را قادر به تعیین گونه آن‌ها ساختند.گونه ماده این حشره Culiseta lemniscata و گونه نر آن Culiseta kishenehn نام دارد.فسیل‌های این دو موجود شامل اجزای ظریفی از قبیل شریان‌های بال، ارگان‌های جنسیتی، پولک‌ها و ساختارهای مومانند موجود بر روی بال‌ها هستند.

جزئیات این مطالعه در مجله Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شد.