پارس ناز پورتال

جنیفر لوپز دوست پسرش را برای همیشه از خانه بیرون کرد

مجموعه : اخبار سینما
جنیفر لوپز دوست پسرش را برای همیشه از خانه بیرون کرد
سرانجام شعله های عشق آتشین جنیفر لوپز و دوست پسر جوانش “کاسپر اسمارت” فروکش کرد و به پایان رسید.

خبر میرسد ” جنیفر لوپز” ستاره 44 ساله مشهور هالیوودی به رابطه عاشقانه دو ساله اش با دوست پسر جوانش ” کاسپر اسمارت” 24 ساله پایان داد. شنیده میشود این زوج بعد از ماهها بحث و مرافعه فراوان از هم جدا شده اند. به گفته رسانه ها این ستاره موسیقی هالیوود به نقطه پایان رسیده و در اقدامی شوک برانگیز ” کاسپر اسمارت” را از خانه بیرون کرد.

 

اگرچه یک منبع نزدیک به جنیفر لوپز تاکید میکند که این خبر کذب است و اضافه میکند جنیفر لوپز به او اجازه داده است تمام وسایلش را جمع کند و آنچه به خودش تعلق داشته است به او بازگردانده است. برخی خبرها نشان میدهد که این زوج هنوز از هم جدا نشده اند اما به عقیده بسیاری آنها در مرحله خوبی از رابطه قرار ندارند.سابقا جنیفر لوپز گفته بود وقتی از همسرش مارک آنتونی جدا شد به شدت دچار افسردگی شده و اعتماد به نفسش را از دست داده بود و “کاسپر اسمارت ” بهترین گزینه برای رفع این افسردگی بود.

جنیفر لوپز دوست پسرش را برای همیشه از خانه بیرون کرد


به گفته یک منبع موثق “کاسپر اسمارت” عشق بزرگ زندگی جنیفر لوپز نیست و مدت زمان رابطه شان تا این زمان نیز باعث تعجب همگان شده است و شاید بتوان گفت یکی از علل طولانی شدن این رابطه علاقه خاص دوقلوها وارتباط نزدیک آنها با ” کاسپر اسمارت” بوده است.جنیفر لوپز که این روزها بسیار پر مشغله به نظر میرسد امیدوار است بتواند به آن آرامشی که میخواهد دست پیدا کند.