پارس ناز پورتال

قهوه ساز به این کوچکی دیده بودید (عکس)

قهوه ساز به این کوچکی دیده بودید (عکس)
این گجت کوچک می تواند یک فنجان بی نقص قهوه اسپرسو را ظرف 30 ثانیه آماده کند و کاربر آن به تنها چیزی که نیاز دارد یک دستگاه مایکرویو است که معمولا در هر خانه و یا اداره ای پیدا می شود.

دستگاه قهوه ساز "پیامو" از پلاستیک مخصوص غذا ساخته شده و دارای سه بخش فنجان، محفظه قهوه و محفظه آب است.

قسمت فنجان بخش پایه گجت را تشکیل می دهد و سایر بخشها روی آن قرار می گیرد. وقتی که این دستگاه در مایکروویو گرم می شود آب بخار می شود و با فشار از قهوه عبور می کند، پس از 30 ثانیه اسپرسو وارد فنجان می شود و پس از نوشیدن قهوه همه قطعات را می توانید در ماشین ظرفشویی قرار دهید.قهوه ساز پیامو به عنوان کوچکترین قهوه ساز دنیا ایده کریستوف میل کارشناس قهوه از مونیخ آلمان است که به علت فقدان تسهیلات برای خوردن قهوه در اداره دست به این ابتکار زده است.

 
 

از آنجا که نزدیکترین کافی شاپ تا اداره کریستوف میل فاصله زیادی دارد و وی از خوردن قهوه فوری خسته شده بود این قهوه ساز نوآورانه را ساخته که همراه یک مایکروویو کار می کند و از آنجا که مایکروویو در اکثر اداره ها و منازل وجود دارد، کار با این دستگاه مشکل نخواهد بود.کریستوف امیدوار است که این دستگاه بتواند پایانی برای دستگاه های سنتی اسپرسو ساز و قهوه فوری ارزان قیمت در ادارات دنیا باشد.

پیامو بودجه خود را از طریق سایت تهیه بودجه اینترنتی استارت نکست آلمان فراهم می کند و در صورت موفقیت آمیز بودن پروژه جمع آوری بودجه با قیمت 60 یورو فروخته می شود.