با این فناوری خاص، شرکتها قادر خواهند بود عکسالعمل شما را در مورد تبلیغات آنلاین بررسی کرده و از این طریق اطلاعات مختصری به دست آورند. این شکل از ردیابی بیومتریک برای ثبت حالات چهره افراد بر یک وبکم استاندارد متکی است، البته پیش از پردازش حالات چهره و ارسال نتایج به آن شرکتها از شما کسب اجازه خواهد شد.
این فناوری در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع است که عکسالعمل داوطلبین نسبت به کمپینهای تبلیغاتی پرهزینه چیست تا بدین ترتیب بتوانند درست پیش از عرضه آن تغییرات لازم دقیقه نودی را اعمال نمایند. حتی BBC برای برنامه You & Your رادیو ۴ یک آزمایش غیر رسمی با شرکت توسعهدهنده این فناوری؛ Realeyes انجام داده و احساسات ۱۵۰ نفر از شنوندگان این رادیو را بررسی نموده و به نتایج جالبی رسیده است.