پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی فرشته نجات تمام زنان دنیا شد (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی فرشته نجات تمام  زنان دنیا شد (عکس)
 سرطان سینه همانند سایر بیماری‌ های سرطان دارای 4 مرحله است ، مرحله اول تا چهارم  ،مرحله اول آن كاملا قابل علاج قطعی است، مرحله دوم و سوم، مرحله كلینیكی است كه بیمار باید تحت درمان‌های خاص و عمدتا جراحی و شیمی‌ درمانی قرار گیرد؛ اما مرحله چهارم زمانی است كه بیماری خیلی پیشرفت كرده است و كار زیادی برای آن نمی‌ توان انجام داد.

چندی پیش خبر جراحی سرطان سینه آنجلینا جولی دنیا را در شوک فرو برد. این هنرپیشه سرشناس هالیوودی اعلام کرد به دلیل وجود ژن سرطان در او که از خانواده مادری اش به او به ارث رسیده و باعث مرگ مادر، مادربزرگ و خاله اش شده بود طی یک عمل جراحی بافت هردو سینه خود را خارج کرده است.


این ستاره محبوب و مشهور هالیوود در یادداشت خود به سابقه ابتلا به سرطان تخمدان در مادرش و مبارزه‌ی 10 ساله‌ او اشاره کرده بود که در سن ۵۶ سالگ در سال ۲۰۰۷ درگذشت . روز یکشنبه (۲۶ مه/۵ خرداد) "دبی مارتین" خاله آنجلینا جولی نیز در سن ۶۱ سالگی به علت ابتلا به سرطان سینه در کالیفرنیا درگذشت.

عکس آنجلینا جولی و مادرش



عکس خاله آنجلینا جولی


یک پزشک جراح پلاستیک معروف امریکایی معتقد است این حرکت ستاره 38 ساله هالیوود باعث شد تا زنان زیادی در سراسر دنیا با خیال راحت خود را به دست جراحان بسپارند و یا در صدد آزمایش برآمده اند .
دکتر " او رینگر" می افزاید من زنان زیادی را دیده ام که در صدد آزمایش برآمده اند و یا حتی تصمیم گرفته اند برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، بافت سینه خود را خارج کنند.

عکس پزشک معالج آنجلینا جولی



از آنجا که آنجلینا جولی چهره سرشناسی است و بسیاری از زنان دنیا او را الگوی خود قرار داده اند ، این حرکت وی باعث قوت قلب و اطمینان زنان در امر شناسایی و یا درمان سرطان شده است و به این ترتیب او علاوه بر کاهش خطر ابتلا به سرطان در خود به صورت غیر مستقیم باعث نجات جان دهها هزار زن در سراسر دنیا شده است.

مهم ترین علائم سرطان سینه

تغییر رنگ سینه، ظاهر دانه دانه پوست سینه مثل پوست پرتقال
تغییر در اندازه و شکل سینه
وجود ترشح از نوک سینه
چروکیدگی پوست سینه، تورفتگی و وارونه شدن نوک سینه در زمان تحریک
بزرگ شدن غدد زیر بغل



منبع: پرداد