پارس ناز پورتال

افشای جنجالی رابطه پنهانی نازنین بنیادی با بازیگر مشهور (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
افشای جنجالی  رابطه پنهانی نازنین بنیادی با بازیگر مشهور (عکس)
خود كلیسای ساینتولوژی مرا به عنوان همسر تام كروز معرفی كرد. این حرفی است كه "نازنین بنیادی" بازیگر ایرانی تبار مقیم انگلستان درباره رابطه كوتاه مدتش با "تام كروز" گفته است.

"نازنین بنیادی" بازیگر نقش مكمل زن سریال تلویزیونی «میهن» (Homeland) كه از اعضای سابق كلیسای ساینتولوژی نیز است ، اعلام كرده كه از سوی كلیسای ساینتولوژی به عنوان همسر ساینتولوژیست تام كروز انتخاب شده بود.


نازنین بنیادی  31 ساله كه در سریال "میهن" نقش "فرا شرازی" یك جاسوس CIA را بازی كرده ،‌یكی از دهها زن عضو كلیسای ساینتولوژی است كه برای پیدا كردن همسر مناسب دست به دامن این كلیسا شده بود. او چند سال قبل با مراجعه به كلیسای ساینتولوژی از مقامات آن خواست كه همسری مناسب برای او پیدا كنند.



به همین منظور او تمامی رابطه های خود را كنار گذاشته و منتظر پاسخ كلیسا بود. كلیسای سانتیولوژی با بررسی شرایط مختلف «بنیادی» و گزینشهای عجیبی، او را به عنوان همسر «تام كروز»‌معرفی كرد. باتاثیر گذاری كلیسای ساینتولوژی، او در سال 2004 رابطه ای كوتاه مدت (2 ماه) را با «تام كروز» آغاز كرد اما این رابطه از طرف " تام كروز" به هم خورد. با این ادعا كه او همسری همانند "نیكل كیدمن" می خواهد و بنیادی با اندام كوچك همسر ایدآل او نیست. یكی دیگر از دلایل جدایی «كروز» از «بنیادی» اعطای مدال شجاعت كلیسا به «تام كروز» بود كه چندان هم اسباب خوشحالی بنیادی را به دنبال نداشته است.



با جدا شدن آنها ، كلیسا طی فراخوانی از آنها خواست كه این رابطه را پنهان نگه دارند ولی «بنیادی» رابطه اش با «كروز»‌را به یكی از دوستانش لو می دهد و در نهایت كلیسا با جریمه های عجیبی مانند شستن سرویس های بهداشتی با مسواك درصدد تنبیه او بر می آید. هر چند مقامات كلیسای ساینتولوژی اعلام كرده اند كه جریمه ای در كار نبوده ولی بنیادی در سال 2012 با انتشار كلیپی ضد ساینتولوژی در یوتویوب رسما از این كلیسا خارج شد. «بنیادی»‌ از بازیگران ایرانی تبار تلویزیون است كه بازی در مجموعه های معروف «چطور با مادرتان آشنا شدم» ، «24» و «آناتومی گری» را در كارنامه دارد.