پارس ناز پورتال

درامد افسانه ای این خانواده سرشناس و مشهور (عکس)

درامد افسانه ای این خانواده سرشناس و مشهور  (عکس)
اگرچه نام "دیوید بکهام" با مستطیل سبز گره خورده و اکثر مردم دنیا "ویکتوریا بکهام" را به خاطر عضویت در گروه "اسپایلز گرلز" می شناسند اما هردو نفر آنها از شغلهایی که باعث شهرتشان شد بازنشسته شده اند ولی به نظر میرسد این زوج استفاده بهینه ای از این شهرت داشته و توانسته اند به درآمدی روزانه 100 هزار پوندی دست یابند.

 

محصولات ورزشی و پوشاک برند "بکهام" درآمدی میلیاردی روانه زندگی این زوج مشهور کرده است. آنها سال گذشته میلادی 35.1 میلیون پوند درآمد داشته اند که سهم ویکتوریا بکهام به عنوان طراح مد 15.4 میلیون پوند و بیش از همسرش بوده است. گفته میشود ویکتوریا بکهام بیشتر این درآمد ها را صرف کارهای خود در زمینه طراحی میکند.

خانواده دیوید بکهام صاحب خانه های رویایی در اکثر کشورهای جهان از جمله انگلستان، امریکا ، استرالیا، فرانسه و افریقای جنوبی هستند و سالانه سفرهای زیادی دارند که باعث شده در دنیای هالیوود لقب " خانه به دوشان" به آنها اطلاق شود. آنها پول زیادی را صرف هزینه مشاوران اقتصادی، تیمهای محافظتی و راننده ها میکنند تا بتوانند سبک خاص زندگی خود را حفظ کنند.


حضور در تیزرهای تبلیغاتی، سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صنعتی، راه اندازی برند پوشاک خانوادگی و شهرت باعث شده است ثروت بی پایانی نصیب این خانواده مشهور دیوید کهام شود. دیوید و ویکتوریا بکهام صاحب 4 فرزند هستند که در حال حاضر دو تن از آنان در زمینه مدلینگ فعالیت دارند. در حال حاضر این خانواده ساکن لوس آنجلس امریکا هستند اما در خانه ای اجاره ای در لندن زندگی میکنند.