پارس ناز پورتال

گول زدن پسر 14 ساله بخاطر رابطه جنسی (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
گول زدن پسر 14 ساله بخاطر رابطه جنسی (عکس)
یک زن 31 ساله امریکایی متهم است پسر نوجوان 14 ساله ای را گول زده و او را مجبور به برقراری رابطه جنسی کرده است. این زن 31 ساله که ” نائومی دیکسون” نام دارد در یک میهمانی با این پسر آشنا شد و به دروغ به او گفت که 17 ساله است. او زمانیکه متوجه سن این پسر شد برای متقاعد کردن او به ادامه رابطه 14 سال از سن خود کم کرد و او را مجبور کرد تا در شب اول آشنایی با او رابطه جنسی داشته باشد.

 

به گفته پلیس این زن علاوه بر شب اول آشنایی هر بار به بهانه های مختلف این پسر را مجبور میکرد تا به خانه او برود و رابطه جنسی داشته باشند، تعداد این رابطه ها به 8 بار رسیده بود.

این پسر در بازجویی های پلیس گفته است او مجبور بود بیشتر اوقاتش را در خانه این زن سپری کند و هربار تصمیم میگرفت او را ترک کند این زن ناراحت می شده است و حتی یک بار با چاقو بازوی خود را بریده بود تا جلوی رفتن او را بگیرد.  این پسر بچه زمانی که دید از دست او خلاصی ندارد مجبور شد خانواده اش را در جریان بگذارد.

این زن در دادگاه مدعی شد تصور میکرد این پسر 18 ساله است. او به دلیل برقراری رابطه جنسی با یک فرد زیر سن قانونی مجبور به تحمل 1 سال زندان خواهد بود.