پارس ناز پورتال

دردناک ترین زندگی یک زن سرسخت (عکس)

دردناک ترین زندگی یک زن سرسخت  (عکس)
 بدون شک باید زنان قبله " حمر" در کشور اتیوپی را سر سخت ترین زنان دنیا لقب داد. در زندگی این زنان مراسم سنتی دردناکی وجود دارد که طی آن تا حد مرگ از همسران خود کتک میخورند. حتی داد و فریاد و ضجه کردن در این مراسم برای زنان ممنوع می باشد. اما زنان بدون توجه به این مسائل به جای فرار کردن از مردان میخواهند تا آنها را بیشتر کتک بزنند.


یک عکاس فرانسوی اقدام به عکس برداری از این زنان کرده است و امیدوار است با این اطلاع رسانی دنیای این زنان زیبای قربانی خشونت رنگ دیگری پیدا کند.


جای شلاق و تیغ همه جا روی اندام این زنان دیده میشود به طوریکه برخی از آنان نقطه سالمی روی کمر خود ندارند. این زنان به شکار میروند، از قبلیه دفاع میکنند، با مهاجمان میجنگند و در آخر نیز تا حد مرگ از همسرانشان کتک میخورند. و این زخمها را با افتخار به افراد خانواده خود و همسرشان نشان میدهند. این اسکارهای خون آلود مایه افتخار شوهر نزد خانواده اش میشود.

در این قبلیه مراسم عجیب دیگری نیز وجود دارد و آن پریدن پسران جوان از روی 15 گاو آلوده به سرگین است. اگر شخصی موفق به انجام این کار نشود اجازه ازدواج نخواهد داشت و در حضور زنان تماشاچی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.این کار نشان دهنده بلوغ پسران و ورود آنان به دنیای مردانگی است.

 
 



منبع: پرداد