پارس ناز پورتال

عکس های منتشر شده از فیلم جدید آنجلینا جولی

مجموعه : اخبار سینما
عکس های منتشر شده از فیلم جدید آنجلینا جولی
بارها شنیده شده است که آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی در حال ساخت و کارگردانی فیلمی با عنوان " ناگسستنی" در استرالیاست. این فیلم به داستان زندگی یک سرباز جنگ جهانی دوم میپردازد که یک قهرمان المپیک نیزهست.



این فیلم یک روایت واقعی است و آنجلینا جولی قول داده بود از تمام قدرتش استفاده کند تا این داستان را به بهترین شکل ممکن روایت کند . به نظر میرسد همکاری این ستاره 38 ساله هالیوودی با "لوئیس زامپرینی" سرباز جنگ جهانی دوم دوستی عمیقی را بین آن دو به وجود آورده است.
اولین تصویر منتشر شده از این فیلم آنجلینا جولی را در حالی نشان میدهد که با چشمان بسته سر بر شانه این سرباز پیر گذاشته است.


این پیرمرد 96 ساله یک قهرمان المپیک نیز میباشد و در لوس آنجلس در نزدیکی منزل این ستاره هالیوودی زندگی میکند. او حتی کفشهایی که در رقابتهای فینال قهرمانی المپیک در رشته دو میدانی با آنها به قهرمانی رسید به آنجلینا جولی هدیه داده است.این فیلم روایت زندگی این پیرمرد است که از روی کتاب پرفروشی به نویسندگی "لائورا هیلن برند" در سال 2010 ساخته شده است.آنجلینا جولی گفته است چون زندگی این مرد تاثیر زیادی روی او داشته است تصمیم گرفت این فیلم را بسازد.


منبع: پرداد