پارس ناز پورتال

منتخب ترین لباس عروس 2013 به بازار آمد (عکس)

مجموعه : مدل لباس جدید
منتخب ترین لباس عروس 2013 به بازار آمد (عکس)
این لباس عروس که قیمتی معادل 15 هزار پوند دارد به عنوان لباس عروس 2013 رویایی بین المللی لقب گرفته است. تمام جزئیات این لباس عروس بر اساس نظر سنجی در یک مجله مخصوص لباس شب و نامزدی از بیش از 3000 عروس در سراسر دنیا تهیه شده است.


از این عروسان خواسته شد تا لباس عروس رویایی خود را با جزئیاتی نظیر اندازه و طرح آستین، آندازه دامن لباس,اندازه پف دامن ,شکل و طرح تور,جنس لباس و … شرح دهند. نتیجه به دست آمده آن چیزی است که در تصویر مشاهده میکنید.آن را یک طراح ولزی تهیه کرده و در موزه لندن به نمایش در آمده است.


طراح معروف ولزی خانم "ا ستفانی آلین" که شهرت او به خاطر دست دوز بودن لباسهایی است که طراحی میکند  این  لباس را طی ده روز تهیه کرد. این لباس تلفیق زیبایی از مدلهای سنتی و مدرن است. بیش از نیمی از عروسان جوان پارچه ای که لباس کیت میدلتون در روز عروسی از آن تهیه شده بود برای لباس رویایی در نظر گرفتند.مدل یقه این لباس از لباسهای برند گوچی و لانومین در نمایشگاه مد امسال تهیه شده است.
خانم آلین مدت 22 سال است که به کار طراحی و دوخت لباس عروس مشغول است و میگوید این لباس از تور و حریر فرانسوی تهیه شده و برای دامن آن نیز از کرپ و تافته مرغوب استفاده شده است.دکمه های پشت لباس نیز از جنس الماس است.

منبع: پرداد