پارس ناز پورتال

خبر جنجالی آموزش رقص در بالا شهر تهران (عکس)

خبر جنجالی آموزش رقص در بالا شهر تهران (عکس)
 
اخیرا بعضی از گروه های ضد ارزشی در تهران اقدام به راه اندازی سالن های آموزش رقص و خوانندگی همزمان کرده اند که با تبلیغات گسترده هم همراه بوده است ، ولی تاکنون هیچ گونه برخوردی با این گروه ها صورت نگرفته است و بر اساس گزارش های رسیده به دست خبرنگار ما همچنان این آموزشگاه های رقاصی و خوانندگی که بدون محدودیت جنسی است فعالیت می کنند.


بر ساسا گزارشها این سالنهای رقص و آموزشگاه های خصوصی که اغلب در مناطق شمالی تهران واقع شده اند نیروهای خود را از مناطق پایین شهر جذب می کنند.


نکته قابل توجه در این خصوص پس از پایان دوره های آموزشی است که دختران کم در آمد بعد از یادگیری و آموزش رقص در مجالس و مهمانی های مختلط و بی بندباری و پارتی های شبانه توسط لیدرها بکارگیری می شود .

کافیست مسئولین محترم یک سری به شمال تهران ، ایستگاه های اتوبوس، خیابانها و اماکن عمومی بزنید و ملاحظه نمایند این پوستر های تبلیغاتی آموزش انواع رقص را که مطما از غفلت است را ملاحظه نمایند .در این برهه از زمان که اکثر سایتها و رسانه ها به دنبال نشر خبر های سیاسی هستند ، بهتر است از فرهنگ ایرانی و اسلامی مان دور نشویم و خواهشمندیم مسئولین مربوط هم به این مسائل دقت بیشتری نمایند تا شاهد این فجایع ضد ارزشی نباشیم.