پارس ناز پورتال

سوالاتی در مورد موزدایی

سوالاتی در مورد موزدایی

قبل از انجام اپیلاسیون ، خصوصا برای دفعه اولی ها یک سوال به وجود می آید !! البته چندین سوال به وجود می آید . ما عمده ترین این سوالات را برای شما آوردیم و البته جوابش را هم دادیم .
پس اگر می دانید برای یک روز میهمانی چند روز قبل باید به اپیلاسیون بروید ؟ یا اینکه از اپیلاسیون باید چه توقعی داشته باشید …. ادامه مطلب را بخوانید
سوالات متداول اپیلاسیون اولی ها !!!

سوالات متداول اپیلاسیون اولی ها !!!
اپیلاسیون چیست ؟
خیلی ساده بگویم : اپیلاسیون یک روش بی خطر ، موثر و نیمه دائم حذف مو است که از موم گرم برای ریشه کن کردن  موهای زائد صورت و بدن استفاده می کند .

چگونه می توانم اپیلاسیون کنم ؟
خوب ساده است ، به سالن اپیلاسیون تیما بیایید . اما موارد زیر را مد نظر داشته باشید :
اپیلاسیون می تواند به کاهش مو منجر شود و روند رشد مو ها را به تاخیر بیاندازد . باید زمانی به اپیلاسیون بروید که موهت به اندازه دانه برنج رشد کرده باشد ( به اصطلاح نیش زده باشد ) ، برای تکرار هم سیکل های ۳ تا ۴ هفته ای را ملاک قرار دهید و پس از ۳ تا ۴ هفته دوباره برای اپیلاسیون بروید . موها یی که پس از آن دوباره رشد می کند ، نرم تر و نازک تر است .
اپیلاسیون برای کسانی که از اصلاح چند باره خسته شده اند ، بسیار فوق العاده است .

من هرگز قبلا اپیلاسیون نکرده ام ، بعد از اولین اپیلاسیون توقع چه چیزی را باید داشته باشم ؟
پوست بی مو!
البته پوستهای مختلف واکنشهای مختلفی را نسبت به اپیلاسیون نشان می دهند . اما شما انتظار قرمزی موقت ، برجستگی هیستامین که واکنش طبیعی بدن به کنده شدن مو از ریشه است را داشته باشید .
برخی خارش خفیف در زمان رشد مجدد موها را دارند . هرچند مراقبت از پوست بس از اپیلاسیون به کاهش این عوارض کمک می کند .
اگر شما عروس هستید ، یا می خواهید در موقعیت خاصی قرار بگیرید !! توصیه ما به شما اپیلاسیون یک ماه قبل از روز خاص و مد نظر است ، که ببینید پوست شما چه واکنشی نشان می دهد . بعد اگر دیدید همه چیز خوب است ، چند روز قبل از آن روز مراجعه نمایید ، برای یک اپیلاسیون دیگر .