پارس ناز پورتال

توصیه های مهم قبل از اپیلاسیون

توصیه های مهم قبل از اپیلاسیون

یکی ار توصبه های مهم برای دریافت خدمات زیبایی ، آگاهی و جلوگیری از حساسیت ها است . رژبم های غذایی ، حساسیت های وراثتی  و … همه می توانند خدمات خوب را به زهری کشنده تبدیل کنند . اصلا همه نیست قیمت یا نوع خدمات دربافتب شما چقدر مرغوب یا حتی از چه برندی باشد ، عدم رعایت این مورد منجر به ایجاد مشکل برای شما خواهد شد .

یکی از واکنشها و عوامللی که می تواند در روند اپیلایبون اختلال ایجاد کند و باعث نارضایتی شما از خدمات دریافتی بشود ، رژیم غذایی و مصرف دارو ها است . برخی داروها مانند انواع آنتی بیوتیک ها و داروهای خوراکی ای که برای درمان آکنه های پوستی استفاده می شوند، پوست را نازک و حساس می کنند و حذف موهای زائد با این روش می تواند پارگی پوست و رگ های زیرپوستی را به دنبال داشته باشد. اگر داروی خاصی مصرف می کنید، بهتر است پیش از انتخاب روشی مناسب برای حذف موهای زائد بدنتان، با یک متخصص پوست مشورت کنید .
توصیه مهم قبل از اپیلاسیون

توصیه مهم قبل از اپیلاسیون

همچنین اگر از برخی داروها مانند انواع آنتی بیوتیک ها و داروهای خوراکی ای که برای درمان آکنه های پوستی استفاده می کنید ، حتما قبل از دریافت خدمات اپیلاسیون مسئول سالن را مطلع کنید تا بتوانند خدمات بهتر و مناسی پوستهای حساس را به شما بدهند ، همچنین در این مواقع قالبا از تستر استفاده میشود .

توصیه اکید می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات ، حتما به سالن های تخصصی ، باتجربه و داری مجوز مراجعه کنید .