پارس ناز پورتال

جنیفر لوپز در پی افشای زندگی خواهرش

مجموعه : اخبار سینما
جنیفر لوپز در پی افشای زندگی خواهرش
 

جنیفر لوپز ، جنیفر لوپز و باز هم جنیفر لوپز ، همانطور که میدانید لوپز در تمام دنیا به عنوان یک خواننده موفق ، بازیگر، تاجر و مادر نمونه شناخته شده است. این ستاره هالیوودی 44 ساله در مصاحبه اخیرش با یک مجله مقایسه ای میان خود و خواهرش “لیندا لوپز” به عنوان زنان مجرد داشته است.

جنیفر لوپز در پی افشای زندگی خواهرش


خواهر او نیز مطلقه و دارای یک فرزند دختر است. او یک خبرنگار حرفه ای است و به تازگی برنده جایزه ویژه خبرنگاران جشنواره ” امی ” نیز شده است. جنیفر لوپز در ارتباط با وی میگوید ” او هم مثل من روزهای سختی داشته است و یک مادر مجرد است، اما زندگی او مثل من نیست. جنیفر لوپز می گوید من همواره کسانی را داشته ام که خواسته اند به من کمک کنند اما او از این نعمت محروم بوده است. همیشه از او میپرسم آیا چیزی لازم ندارد اما وی هر بار میگوید همه چیز خوب است در صورتیکه من میدانم او خسته و نا امید است اما اجازه نمیدهد کسی به حریمش وارد شود.


جنیفر لوپز اضافه میکند: خواهرم زندگی سختی را پشت سر گذاشت وبعد از جدایی از همسرش در سال 2008 به تنهایی با دخترش زندگی میکند. ما رابطه بسیار خوب و نزدیکی داریم ، او دوست دارد مستقل باشد و من به این روحیه او احترام میگذارم.

جنیفر لوپز در مورد خود میگوید: در زندگی خصوصی ام بر خلاف فیلمها و ویدئوهایم اصلا جنب و جوشی ندارم معمولا تا ساعت 12 ظهر نمیدانم چگونه اوقات میگذرد و بعد از آن هم زمان با سرعت زیادی طی میشود، معمولا یک جلسه کاری و بعد هم شب میشود و باید در انتظار فردا بود. وی اضافه میکند بزرگترین ضعف او در زندگی نادیده گرفته شدن است و هراس او از آینده که علیرغم موفقیتهایش همچنان نگران آن است.