هديه تولد عجيب خانمی به همسرش +عکس هديه تولد عجيب خانمی به همسرش +عکس تصاویر دختر زیبا و جذاب مسلمان روی جلد مجله پلی بوی تصاویر دختر زیبا و جذاب مسلمان روی جلد مجله پلی بوی یک دختر جوان با ضریب هوشی بالاتر از آلبرت انیشتن (عکس) یک دختر جوان با ضریب هوشی بالاتر از آلبرت انیشتن (عکس) جنجال این دو خواهر 2 قلو همسان و شغل مهمانداری جنجال این دو خواهر 2 قلو همسان و شغل مهمانداری تولید شکلات های جدید به شکل ابزار آلات در ایتالیا تولید شکلات های جدید به شکل ابزار آلات در ایتالیا قیافه ملکه زیبایی مشهور بعد از اعتیاد به شیشه +عکس قیافه ملکه زیبایی مشهور بعد از اعتیاد به شیشه +عکس زنی که افسار بر گردن همسر برهنه خود انداخت + عکس زنی که افسار بر گردن همسر برهنه خود انداخت + عکس لبخند این ماهی جنجال برانگیز شد +عکس لبخند این ماهی جنجال برانگیز شد +عکس مردی با 178 کیلو وزن معجزه کرد +عکس مردی با 178 کیلو وزن معجزه کرد +عکس زندگی عجیب این خانواده در هواپیما +عکس زندگی عجیب این خانواده در هواپیما +عکس این زن رکورد دار به دنیا آوردن نوزادان تپل است + عکس این زن رکورد دار به دنیا آوردن نوزادان تپل است + عکس ستاره های هالیوودی که این هفته تولد گرفتند ستاره های هالیوودی که این هفته تولد گرفتند تولد نوزاد بسیار عجیب با مغز خارج از جمجمه تولد نوزاد بسیار عجیب با مغز خارج از جمجمه تضاد زندگی قدیم و جدید در ایران به روایت عکس تضاد زندگی قدیم و جدید در ایران به روایت عکس گران ترین پیتزای جهان فقط 3 میلیون تومان + عکس گران ترین پیتزای جهان فقط 3 میلیون تومان + عکس کالسکه به این بزرگی دیده بودید؟ (عکس) کالسکه به این بزرگی دیده بودید؟ (عکس) اعراب با خودروهای لوکس در حال جولان و خودنمایی در خیابان ها اعراب با خودروهای لوکس در حال جولان و خودنمایی در خیابان ها تو مردی هستی با قلب پسر من + عکس تو مردی هستی با قلب پسر من + عکس عروس و داماد یادشان رفت به مراسم عروسی بروند عروس و داماد یادشان رفت به مراسم عروسی بروند نظر شهید مطهری درباره تعلیم و تربیت نظر شهید مطهری درباره تعلیم و تربیت

حس کنید..

پروفسور"جیسون کاسترو" از دانشگاه بیتس و پروفسور "چاکرا چنوبوتلا" از دانشگاه پیتسبورگ از یک روش رایانه ای برای تبدیل بو ها به جوهره پایه شان استفاده کردند.

این پژوهشگران می گویند با آزمایش 144 بو ، آنها را در 10 طبقه ، گروه بندی کردند.

این در حالی است که یافته های این محققان با نتایج دیگر دانشمندان در تضاد است؛ برخی از دانش پژوهان بر این باورند هزاران ترکیب برای بو وجود دارد.

از نظر کاسترو و همکارانش 10 بوی پیشنهادی شامل خوش بو و دلپذیر، چوبی – صمغی، میوه (غیر مرکبات)، شیمیایی، نعناعی، شیرین، ذرت بو داده، لیمویی، تند و فاسد است.

وی می گوید شما این 10 طبقه بندی پایه را دارید چرا که آنها ویژگی های مهمی را درباره جهان، خطر، غذا و غیره منعکس می کنند. اگر این طبقه بندی اساسی را بشناسید می توانید درباره بوهای سازنده فکر کنید.

این پژوهشگر اظهار داشت: ما مشکل پیش بینی بو را بر اساس ساختار شیمیایی اش حل نکرده ایم بلکه امیدواریم به این امر موفق شویم.

به گفته وی در حقیقت، هر بوی طبیعی احتمالا یک ترکیب پیچیده یعنی ترکیبی از این  1 طبقه مختلف است.

پروفسور "تیم جیکوب" کارشناس علوم بو در دانشگاه کاردیف می گوید در دهه 1950 دانشمندی به نام جان آمور نظریه ای را مطرح کرد که در آن بوها بر اساس شکل و اندازه مولکول های خود به هفت طبقه دسته بندی شدند.

نتایج این تحقیقات در نشریه پلاس وان منتشر شده است.