پارس ناز پورتال

کار عجیب این دختر در اتاق رئیسش (عکس)

کار عجیب این دختر در اتاق رئیسش (عکس)
یک زن تدوینگر امریکایی وقتی تصمیم گرفت برای همیشه کارش را رها کند در اتاق رئیسش شروع به رقاصی کرده و از خود فیلمی تهیه کرد که در دنیای اینترنت پخش شد.

 این زن که به عنوان تدوینگر سینمایی در یک شرکت ساخت انیمیشن های کودکانه کار میکرد بعد از اختلاف نظرهای زیادی که با مدیرش داشت تصمیم گرفت بعد از دو سال این شغل را رها کند. او در این مدت به قدری از همکاری با این شرکت خسته شده بود که بعد از قبول استعفایش تا خلوت شدن و خروج همه کارکنان از شرکت صبر کرد و سپس به اتاق رئیس رفته و شروع به رقص و پایکوبی کرد. وی که از تمام  صحنه های رقاصی اش فیلمبرداری کرده است علت نارضایتی و جدایی اش را به صورت زیر نویس در زیر این تصاویر قرار داده و آن را در یوتوب قرار داد.

رقص پایان ماجرای این زن نبود. او بعد از این کار در وبلاگ شخصی اش مقاله ای منتشر کرد و به توضیح کامل علت جدایی اش از این شرکت پرداخت او در تمام این کارها هیچ نامی از این شرکت نبرده است و تنها عنوان کرده است چون مدیر این شرکت بیش از هر چیز به کمیت و تعداد بازدیدهای انجام شده از فیلمهای این شرکت اهمیت میداد وی قادر به همکاری با او نبوده است.او میگوید برای عوامل این شرکت فیلم سازی آنچه بیش از کیفیت و مفهوم کارها ارزش داشت کمیت و بازدید از محصولات بی معنی آن بود.