پارس ناز پورتال

چگونگی انتخاب کرم پودر مناسب


برای یک آرایش خوب گام اول رسیدگی به پوست است ، قبلا یک برنامه کامل مراقبت از پوست برای شما ارائه کردیم ، اما گام دوم انتخاب کرم پودر و فونداسیون مناسب است ، چرا که یک کرم پودر مناسب چهره شما را بی عیب و نقص خواهد کرد .

وقتی نوبت به خریدن لوازم آرایش می رسد، یک قانون اساسی برای رعایت کردن وجود دارد: تا جایی که ممکن است رنگ ها باید با صورت یا گردن تناسب داشته باشند. گفتنش آسان است، مگر نه؟در آینده با تولید لوازم آرایشی که متناسب با پوست تغییر می کنند، کار ساده تر خواهد شد اما مادامی که این فناوری جهانی نشود،راه یافتن پودری مناسب ، امتحان و تکرار کردن است. خوشبختانه این راهکارهای اساسی به شما کمک می کنند رمز زیبایی چهره تان را پیدا کنید.

گام اول : سه رنگ انتخاب کنید

نخستین مسئله این است که هیچگاه نباید بدون امتحان کردن کرم پودر یک شیشه کامل آن را خریداری کنید. خوشبختانه،فروشندگان لوازم آرایش نسبتا دست و دلبازند، بنابراین از نمونه های موجود استفاده کنید. همیشه سه رنگ در طیفی که قصد خریدش را دارید امتحان کنید. چرا؟ زیرا ظاهرشان در شیشه چشم را فریب می دهد.

از یک چشم تیزبین و همچنین امتحان کردن مواد روی دستتان برای یافتن رنگی که فکر می کنید مناسب ترین تن رنگ است استفاده کنید. سپس، نمونه های دو رنگ دیگر را هم امتحان کنید. هر سه را روی پوست خود امتحان کنید، رنگی که در پوستتان محو می شود معمولا بهترین انتخاب است.

گام دوم: روی پوست امتحان کنید

همانجا، نمونه انتخاب شده را روی هر مرطوب کننده یا ضدآفتابی که معمولا استفاده می کنید به کار ببرید.باید تشخیص دهید که رنگ مورد نظر روی پوست همیشگی شما چگونه عمل می کند. اگر بافت یا ماندگاری آن متناسب نیست، چیزی نیازمند تغییر است.

گام سوم: در نور ببینید

نورهای موجود در فروشگاه ها بدترین نوع برای انتخاب لوازم آرایش است(جدا- چرا فروشندگان لوازم آرایش به این مسئله توجه نکرده اند؟!) همیشه در نور طبیعی به رنگ کرم پودر نگاه کنید.با توجه به فصل ، رنگش باید یکدست باشد.

گام چهارم: زمان بدهید(صبر کنید)

همانطور که مس به رنگ سبز متمایل می شود، کرم پودر هم به دلیل واکنش های شیمیایی که اکسید شدن نام دارد در طول روز به تیره شدن گرایش دارد. با فرمول های زیادی اتفاق می افتد-رنگی که در صبح فکر می کنید بی نقص ترین انتخاب است، هنگام ناهار به بد ترین رنگ ممکن تبدیل می شود.همیشه نمونه مورد نظرتان را قبل از مصرف شیشه اصلی یک روز کامل استفاده کنید.