پارس ناز پورتال

بخشش خیانت همسر به شرط فیسبوک (عکس)

بخشش خیانت همسر به شرط فیسبوک (عکس)

یک مرد خائن امریکایی که با داشتن روابط نامشروع به همسرش خیانت کرده بود از سوی وی مامور شد با دریافت 10 هزار لایک در صفحه اجتماعی فیسبوک و اقرار به اشتباه مقدمات آشتی و ازدواج دوباره را فراهم کند.

بخشش خیانت همسر به شرط فیسبوک (عکس)


خانم "سونیا گور" همسرش را مجبور کرد تا در فیسبوک به خیانتش اعتراف کرده و گفت در صورتی حاضر است با او زندگی کند که این اعتراف بیش از 10 هزار لایک در فیسبوک داشته باشد.
این مرد بعد از اینکه از طریق فیسبوک از همسرش خواست او را بخشیده و دوباره با او ازدواج کند با پیشنهاد عجیب وی روبرو شد. اما برای اینکه حسن نیت خود را اثبات کند طبق خواسته همسر سابقش تصویری از خود منتشر کرد که او را با دست نوشته ای که نشان از اعتراف وی به خیانت دارد نمایش میدهد. او در این دست نوشته اعتراف میکند : " من به همسرم خیانت کردم ، درحالیکه معشوق من زن زشتی بود"


این زوج ده ماه بعد از ازدواج و درحالیکه خیانتهای پی در پی آقای "لوئیس" برملا شده بود از هم جدا شدند. اما بعد از گذشت سه سال این مرد مدعی است که عاشق همسرش است و خواهان بازگشت وی به زندگی اش شده و از او رسما خواستگاری کرده است.اگرچه این پست در فیسبوک تا کنون بیش از 8 هزار لایک داشته است اما خانم " گور" میگوید هنوز تصمیمی در ارتباط با بازگشت به زندگی مشترکش ندارد او هدف خود را تحقیر این مرد معرفی کرده و میگوید او باید سزای کارهایی که کرده است را ببیند.