پارس ناز پورتال

عکس های جدید ریحانا سوژه داغ خبری شد

مجموعه : اخبار سینما
عکس های جدید ریحانا سوژه داغ خبری شد
ریحانا خواننده و ستاره 27 ساله هالیوودی این روزها حواشی زیادی را به همراه داشته است. از جدایی های ریحانا و بازگشتهای پیاپی او با ” کریس براون” رپر معروف تا اجراهای جنجالی و پر حاشیه اش در کشورهای مختلف او را به یک سوژه داغ خبری تبدیل کرده است.

 

جدیدترین خبر منتشر شده در این رابطه ، انتشار موزیک ویدئویی است که ریحانا در آن به ایفای نقش پرداخته است. ریحانا در این موزیک ویدئو در حالی دیده میشود که یک پیراهن سیاه سفید به تن  و ماسکی توری از صورت یک گربه به صورت دارد.در این موزیک ویدئو یک رپر معروف به نام “آسا راکی” ترانه ای میخواند و در آن به مدح دختری میپردازد که در فروشگاههای درجه یک شهر پرسه زده و اجناس برند و گرانبها را خریداری میکند. ریحانا در این موزیک ویدئوی 4 دقیقه ای نقش این دختر را ایفا میکند و به گفته بسیاری هیچ کس به اندازه او نمیتوانست برای این نقش مناسب باشد.

ریحانا خود در این رابطه میگوید: این اولین تجربه بازیگری من بود، اگرچه  نمیدانم بازی من خوب بوده است یا نه اما باید بگویم اوقات بسیار خوبی را سپری کردم و تجربه دلپذیری را پشت سر گذاشتم.
ریحانا اخیرا در استرالیا به دلیل اینکه 20 دقیقه روی صحنه اجرا دیر حاضر شد از سوی هوادارانش در این کشور مورد انتقاد و مشاجره قرار گرفته است.
 
عکس های جدید ریحانا سوژه داغ خبری شد
 
عکس های جدید ریحانا سوژه داغ خبری شد