زندگی عجیب این مرد در جسد خرس (+عکس) زندگی عجیب این مرد در جسد خرس (+عکس) جنجال پیشنهاد بیشرمانه دی کاپریو به این خانم مجری جذاب +عکس جنجال پیشنهاد بیشرمانه دی کاپریو به این خانم مجری جذاب +عکس شما چقدر درک چشمی دارید (تست) شما چقدر درک چشمی دارید (تست) کشف موجود زنده عجیب به شکل جوراب +عکس کشف موجود زنده عجیب به شکل جوراب +عکس پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس مراسم عجیب و چندش آور خوردن سگ در چین + عکس مراسم عجیب و چندش آور خوردن سگ در چین + عکس خانه عجیب که یک زن برای ارواح ساخته! (+عکس) خانه عجیب که یک زن برای ارواح ساخته! (+عکس) افشای عجیب کارمند سابق ناسا از وجود دو انسان در سیاره مریخ در 35 سال قبل! افشای عجیب کارمند سابق ناسا از وجود دو انسان در سیاره مریخ در 35 سال قبل! اقدام عجیب یک زن که لذت زندگی را در خطر كردن میداند اقدام عجیب یک زن که لذت زندگی را در خطر كردن میداند این مرد 32 ساله 90 بار عمل زیبایی انجام داده است این مرد 32 ساله 90 بار عمل زیبایی انجام داده است افشای علاقه بازیگر زن 64 ساله به رابطه با پسران 20 ساله +عکس افشای علاقه بازیگر زن 64 ساله به رابطه با پسران 20 ساله +عکس بهترین بالگردهای جنگی مدرن دنیا را بشناسید بهترین بالگردهای جنگی مدرن دنیا را بشناسید عکس خواننده ای که آرزوی ازدواج در مکه را دارد ! عکس خواننده ای که آرزوی ازدواج در مکه را دارد ! به دنیا آمدن نوزاد عجیب بدون دست و پا (عکس) به دنیا آمدن نوزاد عجیب بدون دست و پا (عکس) عکس های دیده نشده و نایاب از چین در سال ۱۸۶۰ عکس های دیده نشده و نایاب از چین در سال ۱۸۶۰ معجزه شگفت انگیز الهی در یک بادمجان +(عکس) معجزه شگفت انگیز الهی در یک بادمجان +(عکس) کفش های پاشنه بلند این زن 21 ساله یک حادثه درست کرد کفش های پاشنه بلند این زن 21 ساله یک حادثه درست کرد گفتگویی جالب و خواندنی با اردلان طعمه گفتگویی جالب و خواندنی با اردلان طعمه این مادر بزرگ 50 ساله فرزند دخترش را حامله شد این مادر بزرگ 50 ساله فرزند دخترش را حامله شد برترین شاهکار های طراحان ایرانی در دنیا (عکس) برترین شاهکار های طراحان ایرانی در دنیا (عکس)

قدیمی ترین موجود روی کره زمین (عکس)

پیدا کردن شی یا فسیل قدیمی برای هر باستان شناسی می تواند بسیار جذاب باشد زیرا اطلاعات و رازهای بسیاری به کمک آن ها به دست دانشمندان خواهد رسید که گره از مشکلات تاریخ باز می کند.

به تازگی باستان شناس ها توانسته اند فسیلی قدیمی را پیدا کنند که مربوط به قدیمی ترین موجود روی زمین می شود که صورت داشته است. این فسیل متعلق به یک ماهی با قدمت 419 میلیون سال است که صورتش کمی مشابه انسان است.دانشمندان با مشاهده این فسیل به این نتیجه رسیده اند که حلقه گمشده میان رشد و تکامل حیوانات و پیدایش آن ها در صورت این ماهی وجود دارد. این فسیل در یکی از رودخانه های چین پیدا شده است و به نظر می رسد مهمترین کشف در سال 2013 باشد.

دانشمندان در صورت این ماهی توانسته اند به استخوانی دست پیدا کنند که در صورت انسان ها نیز وجود دارد. آن ها همچنین اعتقاد دارند این صورت از جمله اولین جمجمه هایی است که آرواره ای استخوانی دارد.

آموزشگاه کامپیوتر،آموزش گرافیک و انیمیشن،آموزش برنامه نویسی