پارس ناز پورتال

جریمه 400 میلیون تومانی مهدی کریمیان

جریمه 400 میلیون تومانی مهدی کریمیان

حمید زینی‌زاده در خصوص جریمه 400 میلیون تومانی مهدی کریمیان بازیکن تراکتورسازی و مشکوک بودن این جریمه اظهار داشت: دو جلسه غیبت از مسابقات رسمی و پنج جلسه غیبت از تمرینات باعث شد تا کمیته انضباطی این بازیکن را جریمه کند. طبق مفاد قرارداد، به ازای هر جلسه غیبت این بازیکن 15 درصد از کل قرارداد را به خاطر هر غیبت جریمه شده است.

وی درباره اینکه کریمیان در آن مقطع زمانی به خاطر تصادف یا درگیری در تبریز، مصدوم و غیبتش موجه بوده است، تاکید کرد: غیبت‌های کریمیان موجه نبوده است! به نظر کمیته انضباطی این غیبت‌ها غیر موجه بوده و همانطور که گفتم به ازای هر جلسه غیبت، 15 درصد از قرارداد کریمیان کم شده است. البته این بازیکن 48 ساعت فرصت دارد به این رای اعتراض کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که "آیا این جریمه برای بازیکنانی که در تمرینات هم مصدوم شوند و در مسابقات غیبت داشته باشند، اعمال می‌شود"؟ یادآور شد: نحوه مصدومیت شرط است. اینکه یک بازیکن در تمرینات مصدوم شود با بازیکنی که در جاده و با اتومبیل تصادف کند و مصدوم شود فرق دارد.

زینی‌زاده در خصوص اینکه "آیا این جریمه به خاطر درگیری کریمیان در شب حادثه در تبریز در نظر گرفته شده است"؟ گفت: ارتباطی به آن مسئله ندارد. غیبت کریمیان از نظر کمیته انضباطی غیر موجه بوده و حالا هم می‌تواند به این رای اعتراض کند. حالا یا کمیته انضباطی قانع می‌شود که غیبت‌ها موجه بوده است و یا کریمیان قانع می‌شود که غیبت‌هایش.

وی همچنین درباره احتمال جدایی کریمیان از تراکتورسازی به خاطر صدور این رای، تاکید کرد: ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم و اجباری برای حضور آنها نداریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تعطیلی تمرینات این تیم در روز دوشنبه به خاطر اعتراض بازیکنان، اظهار داشت: ما یک مقدار به بازیکنان بدهکار هستیم که آنها هم پیگیر بودند که برایشان توضیحاتی بدهیم. من صبح دوشنبه در جلسه بودم ولی بعد از ظهر با بازیکنان جلسه گذاشتم و برای آنها توضیحاتی دادم. آنها حالا مشغول تمرین هستند و مشکلی ندارند.

زینی زاده تاکید کرد: ما در مجموع 500 میلیون تومان از فصل گذشته به بازیکنان بدهکاریم و حدود 15 درصد هم تا اینجای کار در فصل سیزدهم. بازیکنان باید به طور میانگین 3  تا 40 درصد قراردادشان را می‌گرفتند که تا اینجای کار حدود 25 درصد گرفته‌اند. ان شاءالله این مسئله هم به زودی حل خواهد شد./مهر