پارس ناز پورتال

خبر جنجالی 2 بازیگر مشهور فیلم های مستهجن (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خبر جنجالی 2 بازیگر مشهور فیلم های مستهجن (عکس)
2 بازیگر مشهور فیلمهای مستهجن خواستار اجباری شدن مصرف نوعی ابزار جلوگیری از حاملگی در میان شاغلان صنعت کثیف ساخت فیلم‌های مستهجن شدند. این دو نفر به تازگی حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شده‌اند.


دِیلی، ۳۲ ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی با انتقاد از کمپانی‌های تهیه کننده اینگونه فیلمها، گفت: این شرکت‌ها نگران "روابط … امن" در میان بازیگران فیلم‌های خود نیستند.


او گفت: "در آخر، این یک تجارت است و آنها (شرکت‌ها) نگران سود اقتصادی خود هستند نه سلامت بازیگران".تابستان امسال چند بازیگر دیگر فیلم‌های مستهجن هم حامل ویروس اچ.آی.وی تشخیص داده شدند، به طوری که شرکت‌های بزرگ تهیه کننده این فیلم‌ها ناچار شدند چند پروژه خود را متوقف کنند.

 بِی، ۲۹ ساله، که برای اولین بار در برابر رسانه‌ ها از ابتلای خود به ویروس آچ.آی.وی سخن می‌گفت، در حالی که اشک می‌ریخت، به خبرنگاران گفت: "من در این تجارت آموختم که اگر کاری را که از تو خواسته اند انجام ندهی، همیشه یکی جوان‌ تر و جذاب‌ تر از تو هست که انجامش دهد.

این زن در ادامه گفت: یکی از دیگر زنان همکارش به او توصیه کرده که درخواست استفاده از این ابزار توسط مردان را هرگز مطرح نکند، چرا که ممکن است کارش را از دست بدهد.