پارس ناز پورتال

آموزش تصویری فرنچ ناخن

آموزش تصویری فرنچ ناخن
طراحی ناخن کاری ظریف و زیباست که حوصله و دقت زیادی می طلبد. شاید برای همین مسئله باشد که بسیاری از خانمها به جای امتحان کردن این مسئله خود را به دست متخصصان در زمینه طراحی ناخن می سپارند. خلاقیت و شناخت و توانایی در ترکیب رنگها اصل مهم در طراحی ناخن است. در این مطلب شما را با نوعی طراحی “پازلی” ناخن آشنا میکنیم و با آموزش تصویری آن در خدمت همراهان همیشگی پرداد هستیم.

مرحله 1 طراحی ناخن : یک تکه چسب نواری را به صورت افقی روی ناخن خود بچسباند به طوریکه ناخن به دو قسمت مساوی تقسیم شود. اکنون با دقت و ظرفت اولین رنگ لاک را انتخاب کرده و یک چهارم ناخن خود را با آن رنگ آمیزی کنید. سپس با رنگ دومی که انتخاب میکنید قسمت بعدی را مطابق شکل زیر رنگ کنید.


 


 مرحله 2 طراحی ناخن : اکنون چسب را از روی ناخن برداشته و دو رنگی که برای نصفه بالایی ناخن انتخاب کرده اید همانند مرحله اول روی ناخن بزنید. سپس با قلم مخصوص فرنچ با رنگ مشکی خطوط تمایز رنگها را مشخص کنید. ( همانند تصویر)
 

آموزش تصویری فرنچ ناخن


 مرحله 3 طراحی ناخن : مطابق شکل چهار نقطه سیاه رنگ در وسط خطوط متمایز کننده مشخص کنید. سپس همانند تصویر از لاکهای استفاده شده برای پر کردن دایره های سیاه رنگ استفاده کنید.
 

آموزش تصویری فرنچ ناخن


  فرنچ پازلی شما آماده است. از آن لذت ببرید.


آموزش تصویری فرنچ ناخن