پارس ناز پورتال

ترسناک ترین آدمخورها در دنیا (عکس)

ترسناک ترین آدمخورها در دنیا (عکس)
زمانی که نام آدمخوار به گوش انسان میرسد ناگهان ترسی بدن را فرا میگیرد. بسیاری شاید با شنیدن این کلمه یاد قوم های باستانی یا آدمحوارهای جزیره های ناشناخته بیافتند اما در دنیا آدمخواران عجیب تری نیز وجود دارند.

آدم خوارها را می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد که به غیر از انسان های آدم خوار تنها حیوانات باقی می مانند که توانایی خوردن انسان را دارند. در میان حیوانات نیز برخی از حیوانات خاص هستند که این روزها به عنوان بزرگترین آدمخوارها شناخته می شوند.این حیوانات آدم خوار را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

** گوستاوو



در آفریقا و در حاشیه رود نیل یک کروکدیل غول پیکر زندگی می کند که این روزها به نام "گوستاوو" شناخته می شود. این موجود که نزدیک به 6 متر طول دارد به عنوان بزرگترین کروکدیل رود نیل شناخته می شود و البته مهمترین آدمخواری که روی زمین زندگی می کند. این موجود اسرار آمیز تا به حال توانسته است 300 انسان را خورده و هضم کند. این کروکدیل این روزها به یک افسانه تبدیل شده است زیرا هیچ دام یا تله ای نمی تواند او را به دام اندازد و او از همه آن ها گذشته است. هیچکس نمی تواند محل این کروکدیل را تشخیص دهد و هنوز هم شکارچیان به دنبال او هستند.

** چپ وات


در اواخر 19 بود که ناگهان یک قاتل در منطقه هیمالیا پیدا شد. این قاتل که یک ببر بنگال بود به سرعت وحشت زیادی را وارد دل تمام مردم کرد. او شب ها حمله کرده و تمام مظنون خود را کاملا میخورد. او در میان جنگل توانست 200 نفر را بخورد تا اینکه به یک پدیده ملی تبدیل شد و ارتش برای کشتن آن وارد جنگل شد اما این موجود فرار کرده و وارد هند شد. چپ وات در هند نیز راه قبلی خود را ادامه داد و بازهم انسان را به قتل رساند. البته در انتها فردی به نام "جیم کوربت" توانست این ببر را از پا در بیاورد و به فردی مقدس در هند تبدیل شد. چپ وات به طور رسمی 436 نفر را کشت.

** پانار


یکی از گربه های وحشی در اوایل قرن 19 به نام "پانار" زندگی می کرد. این پلنگ در یکی از مناطق کوهستانی هند زندگی می کرد و توانسته بود بیش از 400 نفر را بکشد. البته بسیاری بر این اعتقاد هستند که زخمی شدن او در یک حمله باعث شد تا به خوردن انسان ها که طعمه های راحتی بودند روی آورد. این گربه تا اواخر قرن 19 زنده بود تا این که به دست شکارچی معروف که همان "جیم کوربت" باشد کشته شود. این شکارچی ماه ها به دنبال پیدا کردن "پانار" بود تا اینکه بالاخره در یک جنگل تاریک توانست او را از پا دربیاورد. این گربه در یکی از حملات خود وارد معبدی شد و 120 نفر را به قتل رساند.

** روح و تاریکی


در سال 1898 انگلستان تصمیم گرفت تا در کنیا یک خط اهن بسازد و کار ساخت و ساز را به سرعت آغاز کرد اما خیلی زود کارگران شروع به کشته شدن کردند. در مسیر این راه آهن دو شیر بردار زندگی می کردند که از خوردن گوشت انسان لذت میبردند. این شیرهای غول پیکر نزدیک به 3 متر طول داشتند و درون غاری مخوف زندگی می کردند. آن ها همیشه طعمه های خود را از میان کارگران بیچاره انتخاب می کردند که برای ساخت راه آهن به منطقه آمده بودند. این دو برادر قبل از کشته شدن توانستند 145 نفر را بخورند. این روزها این دوبرادر در یکی از موزه های حیات وحش کنیا نگه داری می شوند.

** جانور فرانسه

در میان سال های 1764 تا 1767 در یکی از روستاهای فرانسه موجودی عجیب پیدا شد که به انسان های بی دفاع حمله می کرد. این موجود که یک گرگ خاص بود پوستی قرمز رنگ داشت و بدنش کمی از گرگ های امروزی بزرگ تر بود. این موجود عجیب به یک تابو تبدیل شده بود که به 201 نفر حمله کرده بود. از این میان 113 نفر کشته و خورده شده بودند. در آخر یک شکارچی محلی توانست این موجود را از پا در بیاورد و پس از باز کردن شکمش توانست بقایای آخرین قربانی را در شکم او پیدا کند.