پارس ناز پورتال

عکس بدون آرایش ریحانا در اینترنت غوغا به پا کرد

مجموعه : اخبار سینما
عکس بدون آرایش ریحانا در اینترنت غوغا به پا کرد
 

ریحانا ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود به خاطر آرایش غلیظ و رنگارنگ خود به شهرت رسیده است، اما ریحانا این بار با قرار دادن تصویر بدون آرایش خود در اینترنت نشان داد که جذابیتهای ظاهری او تنها به دلیل استفاده از لوازم آرایش نیست.

عکس بدون آرایش ریحانا در اینترنت غوغا به پا کرد

این خواننده 25 ساله درحالی تصویر بدون آرایش خود را منتشر کرد که صاحب بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای لوازم آرایش در دنیاست. ریحانا در تازه ترین اقدامش در این زمینه ، یک فروشگاه لوازم آرایشی با برندی همنام خودش در هنگ کنگ افتتاح کرده است.

او در تصویر منتشر شده اش بسیار خسته به نظر میرسد و به گفتی برخی منابع به نظر میرسد وی این عکس را بعد از بیدار شدن از یک خواب طولانی از خود گرفته است.او اخیرا به دلیل حضورش در جشنواره مد لندن در انگلستان حضور داشت و همزمان یک فروشگاه لوازم آرایشی در آکسفورد افتتاح کرد. او به دلیل استفاده از رژ لب آبی تیره و خط چشم ضخیمش در روز افتتاحیه سوژه عکاسان بود.

این خواننده جنجالی هالیوود این روزها در حال اجرای برنامه های زنده در کشورهای مختلف است و قصد دارد بعد از اجرای چند برنامه زنده در استرالیا و امارات متحده عربی در ماه نوامبر سال جاری به امریکا بازگردد.