پارس ناز پورتال

سرانجام عجیب مرد بخاطر دختر همجنس باز (عکس)

سرانجام عجیب مرد بخاطر دختر همجنس باز (عکس)
یک سرباز ۴۰ ساله ارتش امریکا به دلیل عشق به یک دختر همجنس باز بعد از ۳ ازدواج نافرجام و دو فرزند محل خدمت خود را ترک کرد تا به انگلستان رفته و بعد از تغییر جنسیت در کنار دختر مورد علاقه اش زندگی کند.

 
 

چارلز ۴۹ ساله بعد از اینکه به صورت آنلاین با یک دختر ۲۹ ساله انگلیسی آشنا شد متوجه شد به شدت به وی علاقه مند شده است اما زمانیکه فهمید این دختر تمایلات همجنسگرایانه دارد برای به دست آوردن او تصمیم گرفت شغلش را در ارتش رها کرده و تغییر جنسیت دهد. او که اکنون ” آلیسسیا” نام دارد یک هنرپیشه است و به انگلستان مهاجرت کرده است. او معتقد است زندگی در انگلستان برای یک شخص تغییر جنسیت داده به مراتب راحتتر از زندگی در امریکاست.


او اضافه میکند که از کودکی تمایلات زنانه داشته است اما خدمت در ارتش به او اجازه نمیداد تا از این راز با کسی صحبت کند. آشنایی با ماریا و تمایلات همجنسگرانه او باعث شد تا او نیز به آنچه تا آن زمان اهمیت نمیداد بیشتر فکر کند. او میگوید خانواده اش همیشه میدانستند او دوست دارد یک دختر باشد و زمانیکه از تصمیم وی با خبر شدند اصلا تعجب نکردند.

او میگوید اکنون اعتماد به نفس بیشتری دارد و از کارش بسیار لذت میبرد و زندگی در کنار ماریا برای او خیلی لذتبخش است.وی مدت ۱۵ سال به عنوان تفنگدار در ارتش امریکا خدمت کرده است.