پارس ناز پورتال

معرفی گوشی BlackBerry Q5

معرفی گوشی BlackBerry Q5

گوشی BlackBerry Q5با صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری عرضه شد
گوشی هوشمند Q5 شامل صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری QWERTY می‌شود و برای آن پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی و قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در نظر گرفته شده است.

شرکت بلک‌بری گوشی هوشمند جدید خود را با نام BlackBerry Q5 عرضه کرد و توضیح داد که فروش این محصول از ماه آینده در کشور کانادا مرکز تولید گوشی‌های بلک‌بری آغاز می‌شود.

 

گوشی هوشمند Q5 شامل صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری QWERTY می شود و برای آن پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی و قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در نظر گرفته شده است.

«اندرو مک‌لئود»( Andrew MacLeod) مدیر بلک‌بری در کشور کانادا توضیح داد که کانادا خانه اصلی آن‌ها است و عرضه Q5 در مرحله نخست در این کشور می‌تواند شرایط عرضه گسترده‌تر آن در دیگر کشورهای جهان را مشخص کند.

روی این گوشی هوشمند سیستم‌عامل BlackBerry OS با نسخه ۱۰٫۱ نصب شده است که از این نظر می‌توان آن را مجهز به آخرین نسخه سیستم‌عامل بلک‌بری دانست.
شرکت بلک‌بری هنوز گزارشی در مورد قیمت نهایی این محصول منتشر نکرده است، اما گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۳ آگوست برای فروش وارد بازار می‌شود.