پارس ناز پورتال

این غذا ها شکمتان را بزرگ میکند

مجموعه : رژیم و تغذیه
این غذا ها شکمتان را بزرگ میکند

بنا به گزارش انجمن سرطان آمریکا ، ازدیاد چربی های شکم ، خطر ابتلا به سرطان سینه در زنان را افزایش می دهد . مردها هم باید مواظب چربی های شکمشان باشند زیرا افزایش چربیهای شکم خطر ابتلا به حمله قلبی ، سکته ، دیابت نوع دوم و چند نوع سرطان را افزایش می دهد.

کالریهای مایع
وقتی قصد دارید وزن کم کنید و چربیها را بسوزانید باید مواظب کالریها باشید . برای اینکه چربی شکم را آب کنید ، باید مصرف نوشیدنهای پر کالری مثل نوشابه و آبمیوه را محدود کنید . به این ترتیب می توانید میزان مصرف کالری خود را تا چند صد کالری کاهش دهید.

غذاهای بی خاصیت
وقتی قصد دارید کالری مصرفی خود را کاهش دهید باید از خوردن فست فودها و شیرینی ها پرهیز کنید. این غذاها سرشاز از کالری هستند اما ارزش غذایی بسیار کمی دارند.

لاکتوز
بسیاری از افراد به لاکتوز موجود در محصولات لبنی حساس هستند و حتی آنهایی که از مصرف این محصولات لذت می برند و دچار حالت تهوع نمی شوند گاهی اوقات بعد از مصرف این محصولات دچار نفخ خفیف شکم می شوند که باعث می شود شکمشان بزرگتر به نظر برسد.

سدیم
مصرف سدیم به مقدار زیاد باعث می شود که بدن ما آب بیشتری در خود نگه دارد . بنابراین وقتی قصد دارید شکمتان را آب کنید از مصرف سدیم پرهیز کنید.