پارس ناز پورتال

عکس لاله اسكندری در فیلم خراش

مجموعه : اخبار سینما
عکس لاله اسكندری در فیلم خراش
عکس لاله اسكندری در فیلم خراش
 
تصویربرداری فیلم ویدئویی «خراش» كه به روزهای پایانی خود نزدیك می‌شود به فصل افتتاحیه و سكانس آزادی لاله اسكندری در نقش زن زندانی رسید.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تصویربرداری فیلم ویدیویی «خراش» به كارگردانی محمد حمزه‌ای روزهای پایانی خود را سپری می‌كند. به تازگی ضبط سكانس‌های زندان در لوكیشنی واقع در سه راه آذری به پایان رسیده كه در این سكانس‌ها فریبا كامران در نقش زن زندانی جلوی دوربین رفته است. این سكانس‌ها مربوط به فصل افتتاحیه فیلم و آزادی روشنك از زندان با بازی لاله اسكندری است.
«خراش» بر اساس فیلمنامه‌ای از حجت قاسم‌زاده‌اصل جلوی دوربین رضا شیخی رفته است. این فیلم داستان زنی به نام روشنك با بازی لاله اسكندری است كه به اتهام اختلاس به حبس محكوم شده است. بعد از گذشت دو سال و اثبات بی‌گناهی‌اش، او از زندان آزاد می‌شود. حالا روشنك در پی احقاق حق از دست رفته‌اش است.
 
 
“بی‌تا فرهی” در این فیلم در نقش شكوه ظاهر شده و بهناز جعفری، كوروش سلیمانی، پارسوا پورقبادی، حدیثه تهرانی همراه با شیرین یزدان‌بخش دیگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند. در كنار این بازیگران چنگیز جلیلوند مدیر دوبلاژ با سابقه سینما و تلویزیون نیز در فیلم “خراش ” بازی دارد. پیام دهكردی، علیرضا اوسیوند، مجید سعیدی و فریبا كامران هم به شكل افتخاری در سكانس‌های از این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
“خراش” به شكل كامل در تهران تصویربرداری می‌شود و مهدی حسینی‌وند نیز به شكل همزمان تدوین آن را شروع كرده است. تصویربرداری این فیلم طی چند روز آینده در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به پایان می‌رسد.
 
عکس لاله اسكندری در فیلم خراش
عواملی كه در تهیه و تولید فیلم ویدیویی “خراش” حضور دارند، عبارتند از: نویسنده: حجت قاسم‌زاده‌اصل، كارگردان: محمد حمزه‌ای، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی‌پور ، دستیار اول كارگردان: ایمان غیرتمند، دستیار كارگردان: امیر رونقی، مشاور رسانه‌ای: آرامه اعتمادی، منشی صحنه: پانته‌آحسینی، عكس: مهدی دلخواسته، مدیر تولید: علیرضا بیات.
بازیگران: بی‌تا فرهی، لاله اسكندری، بهناز جعفری، كوروش سلیمانی، پارسوا پورقبادی، حدیثه تهرانی، احمد زالی، محمدرضا قومی و شیرین یزدان‌بخش ، با هنرمندی : چنگیز جلیلوند و پیام دهكردی، با حضور افتخاری: علیرضا اوسیوند، مجید سعیدی و فریبا كامران. تهیه‌كننده و مجری طرح: وحید سعیدی و مهدی معزی.
الناز شاکردوست در سریال قلب یخی فصل 2 + عکس
پشت صحنه سریال نابرده رنج + گزارش تصویری
عکس های: جدید سریال کمدی (سه ،‌پنج ،‌دو)
افتتاح موزه آرنولد در اتریش (+عکس)
کنسرت رضا یزدانی با حضور ستارگان سینما (تصاویر)
مهناز افشار و فیلم جدیدش (تصاویر)
تجلیل از عوامل سریال مختارنامه (گزارش تصویری)
لیلا حاتمی در شبکه های تلوزیونی فرانسه (+تصاویر)
دختربچه هالیوودی که همچنان پستانک می خورد +(عکس)
جنیفر لوپز پس از جدایی از همسرش + عکس
مانکن ‌های بازیگران زن ایران در سینما: عکسهای جشن
یادی از زنده یاد حسین پناهی (بازیگر)
غذای چندش آور و مورد علاقه پسر (آنجلینا جولی)
پایان تلخ خواننده‌های جوان جهان + عکس
17راز زندگی آنجلینا جولی که تا بحال فاش نشده است
پشت صحنه سریال سقوط یک فرشته
گفت‌وگو با شهره لرستانی، بازیگر سریال (سه، پنج، دو)
ساعت پخش سریالهای تلویزیونی ماه رمضان 1390