پارس ناز پورتال

عکس های جنجالی زن لاستیکی

عکس های جنجالی زن لاستیکی
شاید برای هریک از ما خم شدن و لمس کردن نوک انگشتان پا کاری سخت و دردناک باشد اما برای این خانم که منعطف ترین بدن دنیا را دارد یکی از راحت ترین کارهاست. خانم " جولیا گونتل" که با نام مستعار "زلاتا" شناخته میشود دارای منعطف ترین بدن دنیاست و کارهای خارق العاده ای انجام میدهد.


او که متولد روسیه است بارها رکوردهای جهانی را در این زمینه شکسته است. ژیمناست سابق که قد او حدود 165 سانتی متر است میتواند خود را در یک جعبه به مساحت 50 سانتی متر جا دهد.
او میگوید انجام این کارها برای من بسیار طبیعی است ، تنها گاهی که مجبور میشوم برای تهیه عکس یک موقعیت را برای مدت طولانی حفظ کنم کمی اذیت میشوم اما فکر میکنم این موقعیت نیز همانند کسی که مدت طولانی نشسته و دچار گرفتگی عضله شده است موقتی است و کم کم آرام میشوم.
این خانم 27 ساله توانایی های خود را در یک مسابقه بین المللی که به همین منظور به زودی در کلن آلمان برگزار میشود به نمایش خواهد گذشت. او اکنون ساکن آلمان است و با ملیت این کشور در مسابقات شرکت خواهد کرد.


او از زمانی که 4 سال داشت تمریناتش را آغاز کرد و میگوید از همان زمان علاقه زیادی به پیچ دادن بدنش در اشکال مختلف داشته است. او قبل از اینکه این کار را به صورت حرفه ای دنبال کند در مدرسه سیرک آموزش های بسیاری دیده است.
وی اضافه میکند از رژیم غذایی خاصی پیروی نمیکند اما هر روز تمرینات سخت ورزشی را انجام میدهد تا بتواند انعطاف پذیری بدنش را حفظ کرده و قدرت کنترلش را بیشتر کند.