پارس ناز پورتال

خروس شکمو دردسر 8 ساله ساخت ! (عکس)

خروس شکمو دردسر 8 ساله ساخت ! (عکس)
خانم بدشانسی که خروس خانگی اش گوشواره جواهرش را بلعید مجبور است تا زمان مرگ او برای دوباره دیدن جواهر گرانبهایش صبر کند.
این خروس بازیگوش هنگامیکه روی شانه صاحب خود خانم " کارلی لنون" نشسته بود در یک حرکت سریع گوشواره او را بلعید . اکنون این زن مجبور است برای دوباره داشتن این گوشواره الماس که هدیه شوهرش به اوست 8 سال صبر کند.


به گفته دامپزشکان این گوشواره در معده این خروس 8 ماهه گیر افتاده و خارج نمیشود. خانم کارلی میگوید: به گفته دامپزشک میتوان این گوشواره را با یک عمل جراحی از معده حیوان خارج کرد اما امکان زیادی دارد که این خروس بمیرد و از آنجایی که دختر 6 ساله ام به شدت به این حیوان خانگی علاقه مند است نگرانم که با کشته شدن این حیوان او دچار بحران روحی شود بنابراین تصمیم گرفتم تا مردن او صبر کنم.
وی اضافه میکند. این نوع خروس عمر طولانی دارد و امکان دارد این خانواده مجبور شوند زمان بیشتری را صبر کنند تا این خروس به مرگ طبیعی بمیرد. رادیوگرافی نشان داد که گوشواره 1000 پوندی این خانم در سنگدان حیوان گیر کرده است و حتی داروهای مسهل و ملین هم نتوانست باعث خارج شدن آن از بدن حیوان شود.


دامپزشکی که به این خانواده مشاوره میدهد میگوید امکان دارد در طی این 8 سال در اثر عمل هاضمه و چیزهایی که این حیوان میخورد آسیب جدی به پلاتین و الماس گوشواره وارد شود. با این حال این خانواده عجیب همچنان اصرار دارند تا مردن حیوان به مرگ طبیعی برای دستیابی به گوشواره صبر کنند.