پارس ناز پورتال

مقایسه های عجیب کریستینا اگویلرا و ماریا کری (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
مقایسه های عجیب کریستینا اگویلرا  و ماریا کری (عکس)
با نگاه کردن به تصاویر مربوط به کریستینا اگویلرا Christina Aguilera  و ماریا کری Maria Cary خودتان به راحتی می توانید در رابطه با تفاوت سلیقه ای میان این دو در مدل لباس پوشیدن قضاوت کنید. هر دو خواننده پاپ آمریکایی هستند که ما در اینجا این دو را در کنار یکدیگر قرار داده ایم و سبک و شیوه آنها را در مد و لباس برایتان مقایسه کرده ایم.
 
لباس قرمز :

 کریستینا اگولرا Christina Aguilera هنگامی که می خواست در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال ۲۰۱۱ شرکت کند از کمد لباس هایش یک لباس قرمز رنگ که یقه ی ساده و کمربندی ساده روی آن دوخته شده بود را انتخاب کرد. اما در طرفی دیگر ماریا کری  Maria Cary  با یک لباس بلند قرمز رنگ و پرزرق و برق در یک جشن بزرگ در لندن در سال  ۲۰۱۱ شرکت کرد.



درخشیدن درلباس سفید :

یکی دیگر از انتخابات آنها این بود که ، کریستیانا برای شرکت در یک مهمانی بزرگ در سال ۲۰۱۱ به عنوان خواننده لباسی کوتاه وسفید رنگ و پولکی به تن کرد و در این جشن شرکت کرد.اما در مقابل ماریا برای شرکت در جشن اهدای جوایز اسکار و به عنوان یکی از برندگان تندیس ،لباس مجلسی سفید رنگ و بلندی به تن کرد که همه را به حیرت آورد.


 
موهای فرفری :

کریستینا را می بینید که هنگامی که موهای خود را فر کرده است از یک تل یا تاج هم استفاده کرده است و سلیقه ی او به این صورت است و برخلاف ماریا کری که هنگامی که موهای خود را فر کرده است هرگز و هرگز از تاج یا کلاه استفاده نمی کند و موهای فرش را دور تا دور صورتش می ریزد.به نظر شما بهتر نیست که او از تاج یا هدبند یا …استفاده کند؟


 وزیدن باد :

ماریا کری قطعا یکی از معروف ترین خوانندگان پاپ است که در یک کنسرت بزرگ در سال ۲۰۱۲ در حالی روی صحنه آمد که بادبزنی در دستش داشت و جلوه ای جذاب تری از کریستینا که ساده تر روی سن آمده بود پیدا کرد. آیا اکنون دیگر برای داوری و قضاوت میان این دو آماده اید ؟


 
حالت پرواز کردن
:
این دو هنرمند از انواع مختلف وسایل مانند کلاه گیس و انواع پارچه های حریربرای پرنده شدن وانواع زیورآلات و …. استفاده کردند و شانس خود را برای برنده شدن در اهدای جوایز موسیقی آمریکا در سال ۲۰۱۲، امتحان کردند. کریستیانا کاملا می دانست که او در مقایسه با ماریا کری چه شانسی خواهد داشت!

 
لحظه ای رویایی :

کریستینا با پوشیدن لباسی هیجان انگیز بر روی یک صندلی معلق دراز کشید و این در حالی بود که ماریا کری با یک لباس پرپری در سال ۲۰۱۰ به عنوان خواننده ی محبوب روی یک تاب نشسته بود و عملکردی زیبا را به نمایش گذاشت .