پارس ناز پورتال

راه شاد سازی همسر چیست؟

راه شاد سازی همسر چیست؟

خانم ها: زمانی كه در زندگی مان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می كنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه كنیم.

 

خانم های عزیز فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی كنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده كنید یا حرص و ولع تان را. وقتی به سراغ برآورده كردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث كردن فقط عمل می كند. به همین علت است كه همه چیز در دست شما ست.

 

البته زن هم نسبت به شوهر خود وظایف زیادی دارد و وظایف یک طرفه نیست . که به زودی در این باره هم مطلب خواهیم داشت.

 

 

زمانی که شوهرتان به خانه می اید

 

وقتی شوهرتان از سركار برمی گردد به خاطر خوشحالی خودتان هم كه شده با او بد خلقی نكنید. بهتر است در لحظه ورودش …

 

با یك لبخند و یا نگاه عاشقانه و یا یك فنجان چای به اسقبالش بروید. سعی كنید مشكلات روزمره تان را خودتان حل كنید. نه این كه او را نیز رگبار مشكلات كوچك و بی اهمیت قرار دهید. یك همسر خوب زنی است كه مشكلات كوچك را خودش حل كند و تنها در حل مشكلات بزرگ و آن هم پس از چند ساعت استراحت از شوهرش كمك بخواهد. این را ملكه ذهنتان قرار دهید:

 

از وقتی كه شوهرتان به خانه آمد تا حدود 90 دقیقه ی هیچ حرف ناخوشایندی به او نگویید. همسرتان را زیر رگبار مشكلات كوچك و بی اهمیت روزمره تان قرار ندهید.

 

مراقب وسوسه های شیطانی باشید

 

زمانی كه در زندگیمان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می كنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه كنیم.

 

خانم های عزیز: فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی كنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده كنید یا حرص و ولع تان را. وقتی به سراغ برآورده كردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث كردن فقط عمل می كند. به همین علت است كه همه چیز در دست شماست.

 

راه های شاد کردن شوهر

 

در ارتباط با زندگی زناشویی باید نکته هایی را باید اموخت

 

همیشه مشكلاتتان را به دور از بچّه ها به همسرتان در میان بگذارید.

 

همیشه سعی كنید غذاهای موردعلاقة شوهرتان را تهیه كنید.

آیا تا به حال سیب بی عیب و نقصی دیده اید؟ مطمئن باشید كه هیچ مردی هم كامل و بی عیب نیست پس با آن اوضاع بهتره به جای بهانه گیری به خاطر داشتن چنین شوهری به خود ببالید.

 

تا آنجا كه می توانید بر اعصابتان مسلط باشید.

در مواقعی كه شوهرتان عصبانی است، سكوت كنید.

 

سالگرد ازدواجتان را همیشه به خاطر بسپارید.

 

در حضود مادرتان مراقب رفتارتان با شوهرتان باشید.

 

 

بهترین روش برای فهمیدن غذای مورد علاقه شوهر

 

از زمان بسیار قدیم، همیشه عمده ترین مشكل زن ها این بود كه نمی دانستند كه غذای مورد علاقة شوهرشان چیست.ماجرا از این جا شروع می شود. زنی كه خیلی نگران غذای شوهرش بود، هر روز صبح ساعت 6 از خواب بیدار می شد و بهترین غذا را برای شوهرش آماده می كرد تا در وقت است او راحت كاری اش از خوردن غذای او لذّت ببرد. اما شوهرش هیچ نظری دربارة غذاهایی كه او با دقّت زیاد آنها را تهیّه می كرد، نمی داد. زن جوان می دانست كمه همه همكاران شوهرش مجبورند غذایشان را از رستوران های نزدیك شركتشان تهیّه كنند.

 

بلاخره یك روز صبح فكری به ذهن زن جوان رسید و چند تكه سیب زمینی سوخته را در ظرفی گذاشت و آن را برای ناهار به شوهرش داد. ساعت 6 بعد از ظهر بود، زن جوان بی صبرانه منتظر برگشتن شوهرش بود. به محض اینكه زنگ خانه به صدا در آمد،زن جوان با عجله به طرف در رفت و به محض اینكه در را باز كرد شوهرش با عصبانیّت گفت: این چه غذایی بود كه به من دادی!