پارس ناز پورتال

آموزش ساخت سیگار در فتوشاپ

آموزش ساخت سیگار در فتوشاپ

1- صفحه ای را به اندازه ۱۲۰ در۲۸۰ پیکسل با زمینه ای سفید باز کنید.سپس رنگ Forground خود را به این رنگ F7AB5F و Backgroung را به F7DB7F تغییر دهید.


2- یک لایه جدید بسازید و نام آنرا به tip تغییر دهید. برای ایجاد لایه جدید به منوی Layer رفته و گزینه New> Layer را انتخاب می کنید. سپس در پالت لایه ها بروی لایه جدید کلیک کرده و آنرا به tip تغییر دهید. سپس با استفاده از ابزار انتخاب مربع شکل محیطی را به اندازه ۲۳در۷۹ پیکسل انتخاب می کنید. پس از انتخاب محیط انتخاب شده را با رنگ Foreground پر کنید.
بعد به منوی فیلتر رفته و گزینه Noise > Add Noise را انتخاب کرده و موارد زیرا تغییر دهید: Amout= 5, Distribution= Gaussian و Monochromatic را از حالت انتخاب خارج می کنیم.

 

 

3- دوباره یک لایه جدید ساخته و نام آنرا به paper تغییر میدهیم. توسط ابزار انتخاب مربع شکل، مربعی را به اندازه ۲۳ در۱۶۶ پیکسل ایجاد کنید و محیط انتخاب شده را با رنگ سفید پر کنید. برای اینکار می توانید به منوی Edit رفته و سپس Fill > Contents > White انتخاب کرده Ok را کلیک کنید. بعد از آن پایین محیط انتخاب شده را را به بالا فیلتر سیگار وصل می کنید.

 

آموزش ساخت سیگار در فتوشاپ

 

4- بعد از آنکه مراحل قبل را تمام کردید لایه های tip و paper را به هم merge (ادغام) کنید.بعد از آن، این  gradient را دانلود کرده و آنرا نصب کنید.


روش نصب:
بعد از اینکه فایل را دانلود کردید آنرا از حالت فشرده (Zip) خارج سازید. سپس فتوشاپ را باز کرده ابزار Gradient را انتخاب كنید و سپس به قسمت Option ابزار بروید در قسمت انتخاب Gradient بر روی فلش كوچكی كه در بالا و سمت راست پنجره وجود دارد كلیك كنید سپس بروی گزینه Load کلیک کرده و آدرس فایل خود را نوشته و آنرا باز می کنید.


5- بعد از نصب Gradient را انتخاب کرده و کمی قبل و کمی بعد از محیط اتنخاب کشید تا شکل شما به صورت زیر شود.
سپس آنرا از حالت انتخاب خارج ساخته بعد به گزینه mode رفته و آنرا به حالت Multiply انتخاب می کنید.

 

آموزش ساخت سیگار در فتوشاپ

 

6- بعد از آن یک لایه جدید دیگری را ساخته و طبق شکل با انتخاب ابزار سلکتشن مربع شکل شکلی را می کشید. برای عوض کردن رنگ نخ دور سیگار به منوی image > adjust < hue/satursation رفته و colorize را فعال کرده و باستفاده از رنگ زرد (طلایی) آنرا پر خواهید کرد.

 

7- حالا نوبت به کشیدن توتون سیگار رسیده، برای اینکار یک لایه جدید ساخته و طبق شکل قسمت بالایی سیگار را انتخاب کرده و سپس با رنگ 9E5F36 آنرا پر کنید. سپس به منوی Filter > Noise > Add Noise رفته و اندازه ها را به صورت زیر تغییر خواهید داد.
Amount=26, Distribution=Gaussian و Monochromatic را انتخاب کنید.

 

آموزش ساخت سیگار در فتوشاپ

 

8- سپس به سلیقه خود قسمتی از این رنگ را پاک کنید، در نهایت شکل شما به صورت زیر خواهد شد.

آموزش ساخت سیگار در فتوشاپ