پارس ناز پورتال

مراقب قلب دوم باشید !

مراقب قلب دوم باشید !

پا را قلب دوم گفته اند ، پاها ریشه های ما هستند و ما را به زمین وصل میکنند و ما با کمک پاهای خود انرژی زمین را دریافت میکنیم و بارهای اضافه ذهن خود را از طریق آنها به زمین میفرستیم.

نظر به اهمیت این موضوع در اینجا دستوری برای مراقبت از پاها آورده میشود که با کمک این دستورات میتوانید از پاهای خود مراقبت و از بروز بیماری های مختلف در آنها پیشگیری کنید.

» پاهای خود را در یک تشت آب گرم قرار دهید و حرارت آب حدود 40 درجه باشد.

» پاهای خود را برای مدت ده دقیقه در آب گرم بگذارید تا پوست آن نرم شود ، میتوانید در داخل آب قدری شامپوی بدن اضافه کنید.

» بعد از نرم شدن پوست پاها با کمک یک سنگ پا بافتهای مرده را از آن جدا کنید و برای این منظور از یک سنگ پای سوراخ درشت برای پاشنه پا و از سنگ پای سوراخ ریز برای بقیه قسمتهای پا استفاده کنید ، چند بار پاهای خود را در تشت فرو ببرید تا بافتهای مرده ای که تراشیدید از پوست جدا شود ، اگر مدتها است که به پاهای خود رسیدگی نکردید، احتمالاً ترکهای مختلفی در پوست پا وجود دارد که باعث شکنندگی پوست پا میشود.

» مواظب باشید موقع کار کردن، پوست را عمیقاً برندارید تا باعث خونریزی و بعداً عفونت شود ، در این مواقع باید طی چند جلسه حمام دادن پوست و بافتهای مرده را جدا کنید.

» بعد از این قسمت نوبت به ناخن ها میرسد ، ابتدا کناره های ناخن ها را از نظر جرم و کثیفی پاک کنید سپس با ناخن گیر آنها را کوتاه کنید.

» دقت کنید با توجه به نرم شدن ناخن ها، آنها را زیاد از حد نگیرید ، باید یک تا دو میلی متر پوست جلوتر از ناخن وجود داشته باشد و از طرفی ناخن نباید آنقدر بلند باشد که از حد بیرونی انگشت خارج شود ، اگر لبه های ناخن تیز است با کمک سوهان آن را شکل دهید و صاف کنید.

» پاهای خود را زیر آب جاری بشویید و خوب خشک کنید ، به بافتهای بین انگشتان توجه کنید ، بین انگشتان را با کمک دست بمالید تا پوست های اضافه از این قسمت برداشته شود ، ناحیه بین انگشتان را از نظر وجود ترک های احتمالی و شکاف در پوست آن بررسی کنید.

» بسیاری از عوامل عفونت زا از جمله قارچ ها در شکاف پوست بین انگشتان مخفی میشوند ، اگر با مورد مشکوکی برخورد کردید به دکتر مراجعه کنید زیرا برخی از عفونت های قارچی بسیار خطرناکند.

» بعد از این قسمت روی پوست پاها مقداری کرم بمالید تا خشکی ناشی از شستشو را جبران کند و سپس برای مدتی پاهای خود را در ارتفاع بالاتر از بدن قرار دهید.

» این دستور را هفته ای یکبار انجام دهید تا اثرات ان را در تمام روح و جسم تان مشاهده نمائید.