پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

چگونگی غلبه بر احساسات

چگونگی غلبه بر احساسات


تمرینات مدیتیشن میتوانند، طاقت و توان ذهنی را تقویت كرده و خُلق خوب را افزایش دهند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا،‌ این تمرینات با تاثیرگذاری و افزایش طاقت ذهنی افراد را در برابر حساسیت‌های بیش از حد، مقاوم میسازند.

این پژوهش نشان داده است كه تمرینات ذهنی مدیتیشن به افراد آموزش میدهند كه چطور هوشیار بمانند و در لحظه احساساتی نشوند.

این تمرین ذهنی هم چنین سبب تقویت و بهبود نوعی از حافظه میشود كه حاصل آن توانمند كردن انسان در تكمیل كارهای ذهنی پیچیده است.

محققان دانشگاه پنسیلوانیا در این باره میگویند: كلید بهره‌مندی از مزایای مدیتیشن این است كه تمرینات آن را روزانه و درست مثل سایر ورزشها انجام دهید ؛ این تمرینات كه روی گروهی از افراد آزمایش شد، شامل تنفس متمركز شده و جلسات شبه مدیتیشن هستند.

مطالعات پیشین نشان داده است كه این تمرینات استرس را كاهش میدهند و حتی از ناتوانیهای بیماران افسرده پیشگیری میكنند.

 

» نکته مهم اینکه دعا خواندن و تمرکز در زمان دعا خود نیز یک نوع مدیتیشن محسوب میشود و به فرد آرامش فراوانی خواهد داد.

 




تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ