پارس ناز پورتال

چه زن هایی شوهرشان را سرد می کنند؟

چه زن هایی شوهرشان را سرد می کنند؟


خانم هایی که همسرانشان را سرد و افسرده میکنند

» ملکه های عیب جو

ملکه نمایش یک نوع شخصیتی است که بسیاری از خانمها را شامل می شود ؛ این خانمها معتقدند که همه چیز یا خیلی خوب است یا خیلی بد ؛ معنای لغوی ملکه شخصی است دارای بی نهایت عکس العمل های احساساتی و مهیج.

هیچ حد وسطی برای اینها وجود ندارد و همه چیز یا بسیار عالی است یا فوق العاده بد ؛ در ارتباطاتشان هم عیب جو ، نالان ، نق نقو و اغلب اوقات بی حوصله هستند.

همیشه نیازمند این هستند که چیزی بگویند و از نظر آنها هیچ چیز درست نیست ؛ علاوه بر این انواع و اقسام روش ها را امتحان می کنند تا نظر آقایان را به خودشان جلب کنند ؛ درصورتی که بحران های زیادی پیش روی آنهاست و آنها به دنبال کسی هستند که نجاتشان دهد.

» پرنسس های خونسرد

این نوع از خانمها مطمئنا همسرانشان را هم مانند خودشان سرد و افسرده می کنند.

آیا شما به همسرتان در جمع بی احترامی می کنید و با او بد رفتار می کنید؟ آیا همسرتان شما را گاهی کناره گیر توصیف می کند؟

با او گرم و صمیمی باشید چرا که او به خاطر همین رفتارهاست که تا دیر وقت کار می کند و با زدن یک تلفن از آمدن به آن قصر یخی ( خانه ) عذر و بهانه می آورد.

» خانم های اهل افاده و پز دادن

این نوع از زنان اغلب خودشان را به رخ دیگران می کشند و معمولا موارد بسیاری برای خودنمایی مقابل دیگران دارند ؛ او می تواند خودش را در قالب یک رئیس یا فردی ثروتمند نشان دهد.

تا زمانی که او به این کارش ادامه می دهد همسرش هم تاوان این فضائل و کمالات را می دهد ؛ در مواقعی که زن صحبت می کند همسرش ساکت است تا مبادا نسبت به صحبتهای زنش مخالفت کند ؛ مشکل این زنان این است که آنها از همه موقعیت ها استفاده می کنند تا خودشان را به رخ دیگران بکشند و با این کارشان همسرشان را ناراحت و آزرده خاطر می کنند.

» خانم های متغیر

این خانمها در برخورد اول با آقایان بسیار خوب و دلنشین به نظر می رسند ؛ همیشه آرایش می کنند و بسیار آرام صحبت می کنند و همیشه مراقب هستند موهایشان آشفته نشود و این را به همسرانشان هم تذکر می دهند.

اما اکنون آنها به همسرشان اخم می کنند ، به ظاهرشان رسیدگی نمیکنند و بی حوصله و شلخته اند ؛ قبلا او هیچ کدام از این مشخصات را نداشت اما درحال حاضر همه این ویژگی ها را داراست و پس از مدتی همسرش احساس می کند که با زن جدیدی رو به رو شده است.

چنین تغییر چشمگیری حس اعتماد و اطمینان بین آنها را کم می کند و مرد  فکر می کند که او را قبلا می شناخته است !!!