پارس ناز پورتال

این زنان با نمک ترین ها در هالیوود هستند

این زنان با نمک ترین ها در هالیوود هستند
سایت usmagazine بامزه ترین ، با نمک ترین و به عبارت دیگر شوخ طبع ترین چهره های جذاب تلویزیونی و سینمایی آمریکا را برگزیده است. با هم نگاهی داریم به این لیست نسبتا متفاوت.


 1. پورشیا دو روسی
دو روسی امسال تابستان در یک سریال ۱۵ قسمتی جدید به نام Arrested Development بازی می کند. او در این مورد می گوید: «من به ریزه کاری های کارم اهمیت میدم. من عاشق بازیگری ام و برام مهمه که بخشی از پروژه های خیلی جالب باشم.»
 

این زنان با نمک ترین ها در هالیوود هستند

 
2. لسلی مان
مان که در سال ۲۰۱۲ توسط مجله Elle “ملکه کمدی” نامیده شد، حرفه کمدی خود را با The Groundlings شروع کرد و در سال ۲۰۰۶ در Cable Guy بازی کرد. موفقیت های اصلی مان در پروژه هایی بوده است که کارگردانی آنها را همسرش جود آپاتو به عهده داشته است.
 

این زنان با نمک ترین ها در هالیوود هستند

 3. تینا فی
فی که بخاطر کارش در Saturday Night Live، Upper Darby، Pennsylvania شناخته می شود با کمدی ۳۰ Rock بسیار معروف شد. او که نویسنده کتاب پرفروشی هم هست، در فیلم های دیگری همچون Mean Girls، Baby Mama و Date Night هم همکاری داشته است.

این زنان با نمک ترین ها در هالیوود هستند

 4. الن دجنرز
او مجری یک برنامه تلویزیونی به نام خودش است. علاوه بر نوشتن چندین کتاب، او در ۱۰۹ قسمت سریال Ellen بازی کرده است و در فیلم های سینمایی همچون EDtv، Finding Nemo و Dr. Doolittle هم حضور داشته است.
 

این زنان با نمک ترین ها در هالیوود هستند


 5. ملیسا مک کارتی
مک کارتی در کمدی Mike & Molly نقش مولی را بازی می کند. او با بازی در فیلم Bridesmaids در سال ۲۰۱۱ معروف شد و برای آن نامزد جایزه اسکار شد. او در فیلم های The Back-Up Plan، Gilmore Girls و This Is 40 هم بازی کرده است.
 

 
6. واندا سایکس
این بازیگر برای نقش هایش در Wanda Does It شبکه Comedy Central، New Adventures of Old Christine شبکه CBS و Curb Your Enthusiasm شبکه HBO معروف است. فیلم های دیگر او عبارتند از: Monster-in-Law، Evan Almighty، License to Wed و Pootie Tang. سایکس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰، برنامه تلویزیونی خودش را در شبکه فاکس داشت.
 


 7. امی پولر
پولر از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ یکی از دست اندرکاران Saturday Night Live بود و ادای همه شخصیت ها از هیلاری کلینتون گرفته تا شارون ازبورن را درآورد. در آن دوره او در فیلم های سینمایی همچون Baby Mama و Mean Girls هم بازی کرد که هر دو بار با همکارش تینا فی بازی کرده است. از سال ۲۰۰۹ تاکنون او در سریال Parks and Recreation شبکه NBC بازی می کند.
 


 8. آمریکا فِررا
این بازیگر بااستعداد با نقش آفرینی شخصیت اصلی بسیار ساده لوح و خوش بین سریال Ugly Betty شبکه ABC معروف شد. او استعداد خود را با بازی در فیلم سینمایی Our Family Wedding در سال ۲۰۱۰ نشان داد.
 


 9. بتی وایت
وایت که با نام رز نایلوند در سریال The Golden Girls شناخته می شود، نقش آفرینی های دیگری نیز در The Mary Tyler Moore Show، The Proposal، Hot in Cleveland، Mama’s Family و You Again داشته است. این مدافع حقوق حیوانات، در ۸۸ سالگی، پیرترین فردی بود که مجری برنامه Saturday Night Live شد.
 


10. کورتنی کاکس
او از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ نقش مونیکا گلار را در سریال “دوستان” بازی کرد. او با بازی در Ace Ventura: Pet Detective و Scrubs ثابت کرد که می تواند کمدین خوبی هم باشد. او از سال ۲۰۰۹ تاکنون در سریال Cougar Town نقش جولز کاب را بازی می کند.
 


 11. الیزابت بنکس
بنکس حرفه بازیگری اش را در سال ۱۹۹۸ با فیلم Surrender Dorothy شروع کرد و از آن به بعد دائماً در فیلم های پرفروشی همچون What to Expect When You’re Expecting، Role Models، Our Idiot Brother، Wet Hot American Summer و People Like Us بازی کرد. او در سریال پربیننده ۳۰ Rock هم بازی کرده است.
 

 
12. جنیفر آنیستون
از زمان بازی در نقش ریچل گرین در سریال “دوستان” این بازیگر در کمدی های پرفروشی همچون Along Came Polly، Rumor Has It…، The Break-Up، He’s Just Not That Into You، The Bounty Hunter، The Switch، Just Go With It و Horrible Bosses بازی کرده است.
 


 13. ووپی گلدبرگ
قبل از آنکه گلدبرگ به The View بپیوندد، در دهه هشتاد و نود بازیگر موفقی بود. برجسته ترین فیلم های کمدی او عبارتند از Sister Act، Burglar، Eddie، The Associate، The Little Rascals و How Stella Got Her Groove Back. گلدبرگ یکی از معدود بازیگرانی است که یک جایزه اسکار، یک گرمی، یک تونی و یک امی را با هم برده است.


 14. سوفیا ورگارا
این هنرپیشه کلمبیایی بخاطر بازی در سریال Modern Family معروف شد، ولی از اواسط دهه نود او دائماً در حال بازی در فیلم ها و سریال ها است. فیلم های پرفروش دیگر او عبارتند از: Soul Plane، Madea Goes to Jail، The Smurfs، New Year’s Eve، The Three Stooges و Hot Properties.
 


15. زوئی دشانل
دشانل اولین بار به خاطر نقش جس دی در سریال New Girl شبکه FOX نامزد جایزه امی شد. دشانل که موزیسین هم هست، استعداد خود در کمدی را با فیلم های Elf، Failure to Launch، (۵۰۰) Days of Summer، Our Idiot Brother و Your Highness ثابت کرده است.