پارس ناز پورتال

نقطه ضعف ما خط حمله است

نقطه ضعف ما خط حمله است

نقطه ضعف ما خط حمله است
ابراهیم‌زاده: بازی با استقلال ایجاد انگیزه می‌کند/ امیدوارم دیگر بدشانسی نیاوریم
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: استقلال یک تیم قدر است از طرف دیگر بازیکنان من انگیزه دارند و بازی کردن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ایجاد انگیزه می‌کند.

به گزارش  فارس، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال گفت: اگر در خصوص بازی استقلال باید صحبت کنم این است که اول از همه بحث تیم استقلال است چون مهره‌های زیادی دارد و برخی از بازیکنان این تیم می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. کادر فنی این تیم بهترین کارنامه را دارد و این نشان می‌دهد استقلال یک تیم قدر است از طرف دیگر بازیکنان من انگیزه دارند و بازی کردن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ایجاد انگیزه می‌کند.

 

ما میلاد نوری و والری الکسانیان بازیکن خارجی خود را در اختیار نداریم و امیدوارم در بازی فردا بدشانسی دو بازی قبل را نیاوریم. دو پنالتی در بازی‌های قبل برای ما نگرفتند و فکر می‌کنم که فردا بتوانیم به بدشانسی‌ها پایان دهیم.
وی در مورد وقفه در نشست خبری افزود: از فرصت استفاده کرده و نزد شهبازی  رفتم.

ابراهیم‌زاده در واکنش به اظهارات خبرنگاران مبنی بر اینکه نشست‌های خبری ساعت مقرر دارد، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌خواهند حرفی که از قول خودشان مطرح می‌شود به من نسبت دهند.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به همان خبرنگار که گفت شائبه قهر شما به وجود آمد تأکید کرد: من روی همین مسئله حرفم را زدم و چیزی ندارم بگویم.
وی در پایان در مورد عملکرد خط حمله‌اش در دقایق پایانی گفت: این نقطه ضعف ما بوده که سعی می‌کنیم از این پس آنها را برطرف کنیم./فارس