پارس ناز پورتال

مصاحبه جدید و کوتاه با حدیث فولاوند

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه جدید و کوتاه با حدیث فولاوند

حدیث فولادوند متولد 1356 تهران و فوق دیپلم معماری است. با بازی در نقش عروس جوان در فیلم دستهای آلوده (1378) به سینما آمد و یک سال بعد در فیلم مارال (1379) بود که فرصت خودنمایی پیدا کرد اما در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی گمگشته (1380) معروف شد. دستهای آلوده – سالهای خاکستری – مارال – غزل- مسافر ری – رز زرد- کما و…از جمله فعلیتهای فولادوند در سینما ست

خانم فولاوند الان سر چه پروژه ای هستید؟

من مدت 4 / 5 ماه سر مجموعه معمای شاه به کارگردانی آقای ورزی بازی داشتم که به تازگی کارم در این پروژه تمام شده است.2 کار آماده پخش دارم .تله فیلم " مدعی العموم" به کارگردانی حسین تبریزی و فیلم سینمایی توتول و راز صندوقچه به کارگردانی وحید گلستان که در ژانر کودک و نوجوان است.

بازیگران این فیلم چه کسانی هستند؟

بهاره افشار و نادر سلیمانی به همراه حسن معجونی و مهران احمدی

به نظر شما یک بازیگر خوب چه ویژه گی هایی باید داشته باشد؟

به نظر من یه بازیگر ابتدا باید اخلاق کاری داشته باشد و بعد به نقش متعهد باشد و برای رسیدن به شخصیتی که قرار است نقشش را بازی کند شناخت و اطلاعات کافی داشته باشد.

آیا شما هر نقشی را بازی می کنید؟

نه. من باید ابتدا با آن نقش ارتباط برقرارکنم .اگر نقش به دلم بنشیند حتما آنرا برای بازی قبول می کنم.

به نظر شما چرا اکثر فیلم ها نمی تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و شکست مالی می خورد؟

مسئله کمبود اقتصادی ضربه بدی به فیلم می زند.همه سعی می کنند فیلم ها را ارزان بسازند و برای همین کیفیت فیلم ها پائین می آید و نمی توان در سینما خلاقیت بصری ایجاد کرد .سناریوی خوب کم است و کارگردان خوب به ندرت پیدا می شود.حضور نابازیگران به علت کم گرفتن یا نگرفتن دستمزد ضربه شدیدی به کیفیت کارها زده است و مخاطب هم از اینگونه فیلم ها استقبال کمی می کند.

برای شما به عنوان یک بازیگر چه تفاوتی بین بازی در سینما و تلویزیون می بینید؟

به نظر من کاردر مدیوم سینما و تلویزیون برای بازیگر هیچ تفاوتی نیست.این تفاوت در نوع نگاه کارگردان و تکنیک وساختار کار است.

شما از رئیس جمهور چه درخواستی در باره سینما دارید؟

من فکر می کنم که سینمای ما در حال رنج است. من توقع دارم که در عملکرد دولت جدید مقوله هنر سینما نگاه بازتری صورت گیرد .سینما برای اکثر مردم یک تفریح سالم است .کاری کنیم که رونق به سینما برگردد انشاالله.

————-

منبع: قدس آنلاین