پارس ناز پورتال

مبارزه کنگ فو در میان زمین و آسمان (عکس)

مبارزه کنگ فو در میان زمین و آسمان (عکس)
اگر تعدادی از فیلم های شرق آسیا را دیده باشید حتما با حرکات رزمی و کارهایی که بازیگران انجام می دهند آشنا هستید. برخی مواقع این حرکات کمی غیر عقلانی میشوند، برای مثال برخی از آن ها روی آب یا هوا به ضربه زدن به هم می پردازند.
 
از آنجایی که چینی ها علاقه بسیاری به این ورزش های رزمی و البته انجام کارهای عجیب دارند، یک پارک به نام "کونمینگ" در چین دست به کاری جالب زده است و یک دستگاه جالب را برای علاقمندان به کنگ فو فراهم کرده است که نزدیک به 800 هزار دلار قیمت دارد.
 

 
 


این دستگاه که به روی آب وصل شده است به بازدید کنندگان اجازه می دهد تا روی آب قدم زده و حرکات رزمی تمرین کنند. آن ها می توانند خود را به آسمان انداخته و مبارزاتشان را جذاب تر کنند. در این حال آن ها تصاویر متفاوت نیز از خودشان می گیرند.
 
این وسیله پس از چند روزی که در این پارک نصب شده است توانسته بیش از 50 هزار گردشگر را به خود جذب کند . بازدیدکنندگان با پوشیدن لباس های سنتی و مبارزه روی آب به آرزوی دیرینه خود برای تبدیل شدن به یک استاد کنگ فو رسیده اند.
 
مسئولین پارک می گویند به تازگی استادان بزرگ تصمیم گرفته اند تا کلاس های درسی نیز در این مکان برگزار کنند تا شاگردان بتوانند سبک مبارزه در حالت کم تعادلی و معلق را نیز دریابند.