پارس ناز پورتال

سالگرد تولد دوقلوهای فوق العاده ثروتمند بریتانیایی

سالگرد تولد دوقلوهای فوق العاده ثروتمند بریتانیایی
یک خانواده فوق العاده ثروتمند بریتانیایی برای اولین سالگرد تولد دوقلوهای خود بیش از 70 هزار دلار خرج کردند تا یک موسسه معتبر جشنی فوق العاده برای آنها برگزار کند. در این جشن تولد صحنه هایی از برخی فضاهای انیمیشن های معروف بازسازی شد.

این خانواده با هزینه پول هنگفت دکور برخی انیمیشن های زیبای کودکانه نظیر " آلیس در سرزمین عجایب و پیتر پن" را بازسازی کرده و فضایی شاد و مفرح برای بچه ها و میهمانان ایجاد کردند.

مسئول برگزاری این جشن میگوید اگرچه به نظر بسیاری از مردم این کار فوق العاده پول زیادی میخواهد که هر کسی از عهده آن بر نمی آید اما ما تقریبا ماهی یک مشتری داریم که اغلب آنها را ستارگان مشهور هالیوودی تشکیل میدهند.

آقای " استیون دوگان" مسئول این موسسه میگوید برگزاری چنین جشنهایی برای کودکان بسیار جالب است و به آنها نشان میدهد که خانواده ارزش فوق العاده ای برایشان قائل هستند و از طرفی این صحنه ها هرگز فراموش نمیشوند.

 
 
 
 
 

او اضافه میکند گروهی که وی با آنها کار میکند بسیار ظریف و دقیق به کارشان رسیدگی میکنند و همین امر باعث میشود که این کار واقعا همتای دیگری در سراسر دنیا نداشته باشد.

آقای دوگان میگوید افراد مشهوری جز مشتریان درجه 1 این موسسه محسوب میشوند که غالبا برگزاری جشنهای خود را به این موسسه میسپارند. او میگوید اکثر ستاره های هالیوودی با آنها کار میکنند و این نشان میدهد که تا چه اندازه آنها در کار خود مهارت دارند.