پارس ناز پورتال

دختری که تحت احاطه شیطان بود

مجموعه : مذهبی
دختری که تحت احاطه شیطان بود

آنه لیز میشل، متولد سال 1952و فوت شده در 1976دختری بود که بسیار از افراد پذیرفتند که او توسط شیاطین و راواح پلید تسخیر شده است!

در سال 1968 زمانی که او تنها 17سال سن داشت و در دبیرستان مشغول به تحصیل بود، اولین تشنج خود را تجربه کرد و پس از آن در 1969 او مورد اولین حمله صرع قرار گرفت.

سپس او تحت نظر یک متخصص مغز و اعصاب قرار گرفت و این پزشک تشخیص داد که او بیماری صرع همراه با تشنج رنج میبرد.

به زودی مشکلات آنه لیز آغاز شد بطوریکه او اعلام میکرد اشیا و اجسام اطرافش حرکت میکنند، او حتی اعلام کرد که صداهایی را میشنود که به او می‌فت: تو نفرین شده هستی !

 

 

در سال 1973 اعلام شد که او از افسردگی رنج میبرد و ۲ سال بعد عده‌ای اطمینان پیدا کردند که روح او تسخیر شده است و به همین جهت والدین او از ادامه درمان پزشکی صرف نظر کردند و از راه جن گیری برای درمان بهره بردند .

علائم آنه لیز مانند افرادی بود که از اسکیزوفرنی رنج میبرند اما آنها به درمان پاسخ مثبت میدادند اما درمورد او قضیه فرق میکرد.

اولین بار یک زن مسن تشخیص داد که آنه لیز توسط شیاطین تسخیر شده است، او متوجه شد که آنه لیز از تصویر عیسی(ع) دوری می‌کند و از نوشیدن آب مقدس طفره میرود ، او همچنین اعلام کرد که بوی بدی مانند بوی جهنم از بدن آنه لیز استشمام میکند.

 

 دختری که تحت احاطه شیطان بود

 

یک جنگیر به ملاقات او آمد و متوجه شد که موضوع حقیقت دارد و او تسخیر شده است و به همین جهت برای مراسم جن گیری از اسقف اجازه درخواست میکند و پس از چندبار درخواست در نهایت اجازه به وی داده میشود.

جلسات جن گیری چندین بار صورت گرفت اما دو کشیشی که برای اینکار آمده بودند، نتوانستند این کار را انجام بدهند.

او کارهای عجیب بسیاری انجام میداد و به خوردن مگس و عنکبوت عادت کرده بود و حتی ادرار خودش را میخورد !

او کارهای عجیب دیگری نیز انجام میداد ، برای مثال یک بار او به حالت سینه خیز به زیر یک میز رفت و به مدت دو روز مانند سگ واق واق میکرد یا اغلب ساعات‌ جیغ میکشید و این کارها برای او امری عادی شده بود !

هنگامی که بدن او تسخیر شد به شدت ضعیف شد و نمیتوانست غذا بخورد.

تصاویر بالا مربوط مراسم جن گیری از وی میباشد که به مدت 10ماه ادامه داشت اما نتیجه‌ای در بر نداشت و او روز به روز ضعیف و ضعیف‌تر شد.

 

دختری که تحت احاطه شیطان بود

 

در سال 1978 تقریبا بعد از گذشت 2سال از مرگ وی، والدینش تصمیم گرفتند که نبش قبر بکنند و تابوت او را تغییر دهند.

بعدها مشخص شد که علت این امر پیغامی بود که از یک راهبه دریافت کرده بودند، مبنی بر اینکه او احساس میکند که جسد آنه لیز سالم مانده است اما پس از نبش قبر مشخص شد که جسد او فاسد شده است و هیچگاه اجازه پخش تصاویر جسد وی صادر نشد.

آنه لیز قبل از مرگ و لحظات پایانی عمرش صحبت کرد و از کشیش خواست تا برایش طلب آمرزش کند او درمورد گناهان جوانان و کشیشان کلیساهای مدرن مطالبی را عنوان کرد.

آنه لیز و سه خواهرش مانند پدرش انسان‌های معتقدی بودند و مذهب کاتولیک داشتند.

درمورد مرگ آنه لیز چهار نفر محکوم شدند ؛ پدر و مادر او و همچنین دو کشیشی که برای مراسم جن گیری تلاش میکردند گویا آنها به 6ماه حبس محکوم شدند چرا که در نگهداری از یک بیمار کوتاهی کرده بودند …


منبع: فالگو