پارس ناز پورتال

حلقه ازدواج دردسر ساز (عکس)

حلقه ازدواج دردسر ساز (عکس)
"ریچارد فورد" داماد 30 ساله که تنها یک ماه از ازدواجش میگذرد هنگام ماهیگیری با دوستانش متوجه شد که حلقه ازدواجش را گم کرده است. او به قدری از این مسئله ناراحت بود که تصمیم گرفت به هر طریق ممکن آن را بیابد و بدون حلقه به خانه بازنگردد.


او با کمک دوستانش و با صرف نزدیک به 24 ساعت زمان توانست حلقه ازدواجش را در بستر رودخانه پیدا کند. این درحالی است که به گفته کارشناسان احتمال پیدا شدن این حلقه در شرایط یاد شده 1 به میلیون است.

وی در این رابطه میگوید: من علاقه زیادی به جواهرات ندارم اما این حلقه برای من بسیار مهم بود و احساس میکردم بخشی از روحم را گم کرده ام . من به کمک دوستانم و با بررسی تصاویری که در طول مسیر تهیه کرده بودیم منطقه ای که ممکن بود حلقه در آن گم شده باشد را شناسایی کرده و جستجو را از آنجا آغاز کردیم. اگرچه نا امید بودیم که حلقه ای به آن کوچکی در بستر رودخانه بزرگ پیدا شود اما من مصمم بودم که حلقه ازدواجم را پیدا کنم. درحالیکه این احتمال وجود داشت حلقه در مسیر جریان آب به مکان دیگری در مسیر رودخانه رفته باشد.
در طول مسیر یکی از دوستان ریچارد حلقه را زیر تخته سنگی در بستر رودخانه پیدا کرده و تصمیم میگیرد عکس العمل وی را هنگام دیدن مجدد حلقه ازدواجش فیلمبرداری کند.
ریچارد میگوید: من آدم خوش شانسی هستم که توانستم دوباره حلقه ازدواجم را پیدا کنم و این خوشحالی را مدیون دوستانم هستم.