پارس ناز پورتال

سفرهای شکیرا بخاطر شکایت نامزدش (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
سفرهای شکیرا بخاطر شکایت نامزدش (عکس)
پسر شکیرا دائماً بین اسپانیا و آمریکا

شکیرا، خواننده ۳۶ ساله کلمبیایی و پسر ۸ ماهه اش، میلان، در این تصاویر در فرودگاه لوس آنجلس دیده می شوند. میلان کوچولو به خاطر حرفه ای والدینش، دائماً بین اسپانیا و ایالات متحده در پرواز است.

پدر میلان، یعنی جرارد پیکه در بارسلونا فوتبالیست و مدافع عقب است و مادرش، شکیرا، پاپ استار پرمشغله ای است که در لوس آنجلس حرفه موزیکش را دنبال می کند. بنابراین منظره فرودگاه برای این کوچولوی ۸ ماهه منظره آشنایی است.

 
 
 
سفرهای شکیرا بخاطر شکایت نامزدش (عکس)


شکیرا اخیراً استرس فضای دادگاه را پشت سر گذاشته است، زیرا نامزد سابقش، آنتونیو دو لا روآ، خواننده اهل آمریکای جنوبی، سال گذشته برای سال هایی که به عنوان مدیر برنامه به حرفه شکیرا کمک کرده بود، از او به دادگاه شکایت کرده و درخواست ۲۵۰ میلیون دلار غرامت نموده بود.
190139 7552 پسر شکیرا دائماً بین اسپانیا و آمریکا

این فقط یکی از سه دعوی بود که آرژانتین علیه این خواننده اقامه کرده بود که هر سه تای آنها مختومه اعلام شدند.

البته خود شکیرا هم از دو لا روآ شکایت کرد و او را متهم به برداشت ۶٫۷ میلیون دلار بدون رضایت او نمود. شکیرا ادعا کرده است که دو لا روآ، به خودش ۲ میلیون دلار پاداش داده و از ۹۵۸،۴۷۶ دلار او سوءاستفاده کرده و ۳۶۳،۹۱۰ دلار از یکی از کارت های اعتباری شکیرا بدون اجازه او برداشت کرده است.

دو لا روآ، پسر رئیس جمهور سابق آرژانتین یعنی فرناندو دو لا روآ است و آن زمان نامزدی بین این دو نفر کاملاً جدی بود، ولی حالا شکیرا از او شکایت کرده و درخواست برگرداندن پولش و سود پولش را به دادگاه داده است.