پارس ناز پورتال

طالع بینی جالب در مورد عناصر

طالع بینی جالب در مورد عناصر

طالع بینی عناصر

علامت آتش : فروردین ، مرداد ، آذر

علامت هوا : خرداد ، مهر ، بهمن
علامت خاك : اردیبهشت ، شهریور ، دی

علامت آب : تیر ، آبان ، اسفند

 

بررسی رفتار متقابل عناصر با هم ( سازگاری متولدین ماه ها با هم )

آتش با آتش : واضح است، نتیجه، حرارت بیشتر و شعله های قوی تر است، فقط باید دید این شعله ها یك روز سرد زمستانی را حرارت می بخشند، یا یك شب تاریك را روشن می كنند و یا صرفا با بیشتر سوختن، منبع اصلی را تمام می كنند و به هدر می دهند. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

 

هوا با هوا : دو هوای مسطح میتوانند یكی شوند و امكان بیشتری برای تنفس و تفكر و حركت آزادانه در فضا بوجود آورند. در این حالت روحیه ها عالی و قدرت پرواز زیاد می شود ولی اگر باد های بهاری با وزش خود، هوا را تغییر ندهند و تنوعی در وضعیت آن بوجود نیاورند هوا بسته و آلوده و خفه كننده میشود. گاهی نیز هوا می تواند به طوفان وحشتناكی تبدیل شود. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

 

خاك با خاك : خاك با خاك میتواند كوه مقاومت و استقامت و قدرت را بوجود آورد. به شرط آن كه تبدیل به بیابان خشك و بی آب و علف نشود. زمین لرزه هم نوع دیگر آن است كه میتواند خانه خراب كن باشد. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

 

آب با آب : در ملاقات آب با آب هیچ نوع مقاومتی وجود ندارد. باران به جویبارها و دریاها یكسان میبارد. رودخانه ها به دریاها و دریاها به اقیانوس ها ملحق میشوند و جریان دائمی آرزوها و احساسات را سبب میشوند. به شرط آن كه نگذاریم سیل به راه بیفتد. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

 

هوا با آتش : آتش برای سوختن به هوا نیاز دارد. هوا در دل آتش، ذوق و شوق بوجود می آورد ولی آتش زیاد اكسیژن موجود در هوا را كاملا میسوزاند و از بین میبرد. هوای طوفانی هم آتش را خاموش میكند و یا شعله هایش را هراسان بر پیكر زندگی می كوبد و همه چیز را میسوزاند. طرفین ماجرا به طور مساوی در انتخاب موثرند.

 

هوا با آب : هوا با آب تماس برقرار میكند. آن را به هم میزند. در روی آن امواج را بوجود می آورد. بر او می غرد و راهش را میكشد و میرود. آب در این زمینه كنترلی ندارد. آب تلافی میكند. به صورت رطوبت در هوا نفوذ می كند و آن را سنگین و بی حوصله میكند اما ممكن است در نتیجه باران بهاری سر بگیرد و طبیعت را شادابی بخشد و دوباره زندگی آغاز شود، معجزه ای كه هوا را دوباره پاك و فرح بخش میسازد. در این زمینه هواست كه كنترل ندارد ، پس فقط تقدیر و سرنوشت است كه یكی از دو راه را پیش پای شما خواهد گذاشت.

 

هوا با خاك : هوا در خاك وجود دارد و خاك به هوا احتیاج دارد ولی نه خاك در هوا وجود دارد و نه هوا به خاك محتاج! خاك محكوم است در جای خود بماند مگر اینكه هوا قدری او را حركت دهد ولی هوا آزاد است به هر كجا مایل باشد برود و مرتبا بالای سر خاك در حركت است. خاك میتواند اگر هوا اجازه دهد با آرامش و كاملا مستقل زندگی كند. نتیجه بستگی به توافق طرفین دارد.

 

آتش با آب : آتش زیاد آب را خاموش میكند و از بین میبرد. آب زیاد آتش را خاموش میكند ، بنابراین این دو پیوسته در حال ترس و نگرانی نسبت به یكدیگر قرار دارند مگر این كه با قرارداد دو طرفه و احترام متقابل در كنار به صلح و صفا برسند. برای شروع قرارداد دو جانبه با ضامن معتبر لازم است!

 

آتش با خاك : آتش قوی از دل خاك برمیخیزد و آتش فشان به راه می اندازد. خاك زیاد آتش را خفه میكند و میكشد ولی اگر هر دو ملایم باشند بنیان یك حركت دائمی و گرم كننده روح و جسم گذاشته میشود. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

 

آب با خاك : خانه آب درون خاك ساخته میشود. آب به خاك صفا میدهد و آن را مرطوب و قابل فعالیت می كند. آب خاك را قادر میكند كه مادر تمام گیاهان و سبزه ها و گل ها و درختان باشد. بدون آب، خاك میمیرد. هین دو در طبیعت به هم محتاجند و بدن هم بی فایده. به شرط آن كه با تركیب غلط آب و خاك به گل تبدیل نشوند. نتیجه بستگی به توافق طرفین دارد.