پارس ناز پورتال

رویا های بیشتر و دستاورد های بیشتر

رویا های بیشتر و دستاورد های بیشتر
 
به مغز خود فرصت نفس کشیدن بدهید

 

من امروز می خواهم از نکته ای صحبت کنم که به تعطیلات مربوط می شود، ولی برای موفقیت حرفه ای شما حیاتی است!

نمی خواهم به شما توصیه کنم که تلاش خود را دو چندان کنید بلکه حرف من اینست که کمی بنشینید و به خود فرصت دهید فضای آرام برای خود فراهم کنید و به یکسال گذشته نگاه کنید. خود و کارایی خود را ارزیابی کنید. اگر از نگاه به گذشته و کار و تلاش خود احساس خوبی دارید و فکر می کنید به اندازه کافی تلاش کرده اید خوب باید به خود استراحت بدهید باید کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و به تفریح مورد علاقه خود بپردازید. اگر مدت زیادی است که به اندازه کافی تلاش کرده اید حالا سزاوار استراحت و آرامش هستید. باید باتری خود را دوباره شارژ کنید تا در آینده بتوانید دستاورد های بیشتری بدست آورید. یا حداقل برای ادامه دادن به این روند مثبت توان بیشتری داشته باشید.

اما اگر این گونه نیست اگر در یکسال گذشته نتوانسته اید به اهداف خود دست یابید اگر تلاش شما بی نتیجه مانده است. که من اعتقاد دارم هیچ تلاشی بی نتیجه نیست! در این صورت باری که روی دوش شما سنگینی می کند را باید مدتی زمین بگذارید تا نفسی تازه کنید. در این صورت به انگیزه و نیروی بیشتری نیاز دارید. باز هم نیاز دارید که باتری های خود را شارژ کنید و آنگاه دوباره کار و تلاش را با توان بیشتری آغاز کنید. با تمام توان به سمت هدف و رویای خود پیش بروید به خود یک شانس دیگر بدهید تا با تلاش بیشتر یکسال آینده یک پله به هدف خود نزدیکتر شوید. و سفر خود را به سوی موفقیت با قدرت بیشتری ادامه دهید. و از همه مهمتر در این مدت فراغت به خود فرصت داده اید تا عملکرد خود را دوباره بررسی کنید مغز شما برای اینکه راه حل بهتری پیدا کند به این زمان


نیاز دارد. شاید تا کنون فقط تلاش کرده اید ولی به اندازه کافی فکر نکرده اید اگر صادقانه تلاش کرده ایدو موفق نبوده اید پس باید راه و روش خود را دوباره بررسی کنید. ضعف شما کجا بوده است؟ چگونه می توانید آنرا به نقطه قوت تبدیل کنید؟ چه راهکار و روشی می تواند تاثیر تلاش های شما را دو چندان کند؟ به مغز خود فرصت بدهید از میان گرد و غبار روزانه بیرون بیاید بالا بیاید نفس بکشد! و چیزی را ببیند که در میان خستگی های روزانه امکان دیدنش را نداشته است! توصیه می کنم داستان هیزم شکن را مطالعه کنید و ببینید آیا تبر خود را تیز کرده اید و موفق نمی شوید؟!!

خوب دوستان من بگذارید به یکسال آینده با رویا های بیشتر و دستاورد های بیشتر سلام کنیم و سعی کنیم موفقعیت های بیشتری بدست آوریم. و به سال های گدشته بگوییم خداحافظ! با همه خوبی ها و بدی ها با همه موفقیت ها و شکست های آن بگوییم خداحافظ و هر آنچه را که در گذشته بدست نیاورده ایم سعی کنیم در سال پیش رو و سال های پس از آن بدست آوریم.

با بهترین آرزو ها برای شما و خودم و آرزوی زندگی شادتری و بدست آوردن موفقیت های بیشتر که ما را به یک زندگی موفق برساند بیایید از هم اکنون همه با هم تلاش کنیم همه با نیروی تازه، دید مثبت و تلاش بیشتر بعد از اینکه به مغز و روان خود استراحت کافی دادیم سفر خود را دوباره آغاز کنیم.